ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

به گفته باب راس، بنیانگذار شرکت بلاک چین Sologenic، بیت کوین تا شروع سال ۲۰۲۳ بیش از ۷۴ درصد افزایش یافته است، اما محبوب ترین توکن جهان بر اساس ارزش بازار ممکن است تا سال آینده بیش از دو برابر رشد شود.
در ۲۴ ساعت گذشته، بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر به رنگ قرمز درآمد و شاهد فروش گسترده‌ای بود. به نظر می‌رسد که در بحبوحه فروش اتریوم (ETH) توسط ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم، معامله‌گران نیز به دنبال برداشت سود خود هستند.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

ارزش بیت‌کوین و اتریوم سقوط می‌کند؟

قیمت بیت‌کوین و اتریوم کاهش می‌یابد زیرا معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بحبوحه فروش اتریوم توسط بنیاد اتریوم و ویتالیک بوترین، سود ثبت می‌کنند.

بانک مرکزی آرژانتین، ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت را از انجام خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال منع کرد و مدعی شد که قصد دارد، سیستم پرداخت این کشور را در معرض دارایی‌های دیجیتال قرار ندهد.
شرکت Bitdeer Technologies Group که بازوی سرمایه‌گذاری بوتان است، به دنبال سرمایه گذار برای صندوقی به ارزش حداکثر ۵۰۰ میلیون دلار است که برای توسعه استخراج سبز رمزارز در این پادشاهی واقع در ارتفاعات هیمالیا استفاده خواهد شد.
ارز دیجیتال غالب جهان، تقریباً یک سال با چهارمین رویداد نصف شدن در تاریخ ۱۴ ساله خود فاصله دارد. این رویداد هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و از نظر تاریخی به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای قیمت و پذیرش بیت کوین عمل می کند.
در روزهای گذشته شکایات زیادی از طرف نهادهای نظارتی ایالات متحده علیه صرافی کوین‌بیس صادر گردیده و مدیر ارشد این صرافی متهم به دامپینگ میلیون‌ها کاربر برای جلوگیری از ضرر در معاملات داخلی صرافی شده است.
به گزارش وبسایت فعال در حوزه امنیت آنلاین Privacy Affairs، در حال حاضر قیمت حساب‌های رمزارزی هک‌شده بالاترین قیمت را در میان حساب‌های آنلاین هک‌شده کسب می‌کند. به گفته این گزارش، هکرهای سایبری اینترنت حساب‌های رمزارزی هک‌شده و تأییدشده را در دارک‌وب با حداقل قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسانند.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

سقوط ۲ درصدی ارزش بیت‌کوین

بازار رمزارزهای دیجیتال سقوط کرد و پرچمدار آن، بیت‌کوین کاهش بیش از دو درصد را ثبت کرد.