همزمان با جشن تولد سگ ایلان ماسک، میم‌کوین هم‌نام آن پرواز کرد!

ایلان ماسک، میلیاردر معروف و مالک X (توییتر سابق)، امروز یکم نوامبر، توییتی را منتشر کرد و تولد سگ خانگی خود به نام ماروین (Marvin) را جشن گرفت.

تصویر همزمان با جشن تولد سگ ایلان ماسک، میم‌کوین هم‌نام آن پرواز کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، جامعه کریپتو هم مشتاقانه به این توییت پاسخ داد و تولد ماروین را تبریک گفت!

elon-musks-x-post-makes-this-meme-coin-jump-94#google_vignett

به دنبال انتشار این توییت، قیمت میم کوینی به همان نام، یعنی ماروین اینو (Marvin Inu) با نماد اختصاری MARVIN، بلافاصله نزدیک به ۴۰۰ درصد افزایش یافت و به حدود ۰٫۰۰۰۰۰۳ دلار رسید.

البته در زمان نگارش این خبر، قیمت این میم کوین از این سطح عقب‌نشینی کرده و به ۰٫۰۰۰۰۰۱۲ دلار کاهش یافته است، اما در بازه زمانی روزانه، همچنان یک رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

elon-musks-x-post-makes-this-meme-coin-jump-94#google_vignett

داده‌های بازار نشان می‌دهند که حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین هم بیش از ۷۶ هزار درصد افزایش پیدا کرده است. این میم کوین اکنون در جایگاه ۲،۳۷۴ بازار قرار دارد.

در اوایل سال جاری، چندین میم کوین و توکن هوش مصنوعی دیگر هم به دنبال توییت‌های ایلان ماسک رشد چشمگیری را تجربه کرده بود. یکی از این میم کوین‌ها، میلادی میم کوین (LADYS) بود که پس از آن، توسط چندین صرافی بزرگ، از جمله Crypto.com هم لیست شد.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

منبع: رمزارز نیوز

546504