ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز دوشنبه با اصلاح ماده ۱۲ طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» موافقت کردند.
در روزهای گذشته گاوها اجازه ندادند که قیمت سولانا در طول آخرین مرحله اصلاحی به زیر خط روند نزولی برود که این امر نشان دهنده تقاضا در سطوح پایین‌تر است. اما باید دید که در ادامه و با توجه به حرکات قیمتی بیت کوین، قیمت سولانا به چهه سمتی حرکت خواهد کرد؟
در حال حاضر بن‌ بستی بر سر افزایش محدودیت‌های استقراض در ایالات‌متحده وجود دارد که باعث شده اقتصاد جهانی تمرکز زیادی بر احتمال نکول آمریکا داشته باشد.
یکی از اعضای شناخته‌شده جامعه شیبا اینو (SHIB) با نام کاربری LucieSHIB در توییتر، اطلاعات مهمی را در مورد ویژگی جدید و مهم بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) به اشتراک گذاشته است.
پس از مدت‌ها بحث و بررسی درباره اعطای اینماد به کسب‌وکارهای تبادل دارایی‌های دیجیتال، اکنون به ‌نظر می‌رسد که در هفته پیش رو، هم کاربران و هم این کسب‌وکارها شاهد اتفاقات خوبی خواهند بود.
ارزش بیت‌کوین در چند روز گذشته در حال تثبیت بوده است زیرا این ارز دیجیتال پرچمدار همچنان در محدوده قیمتی ۲۹ هزار دلار معامله می‌شود.
کاربران اکنون می‌توانند میم کوین محبوب بیبی دوج (BabyDoge) را در توییتر، ردیت، دیسکورد، توییچ و گیت‌هاب، ارسال و دریافت کنند. طبق گزارش‌ها، PIP، یک شرکت پرداخت رمزارزی، بیبی دوج را در محصولات و خدمات خود ادغام کرده است.
با نزدیک شدن به ماه می، نهنگ‌ها در حال اتخاذ موقعیت‌های صعودی در مورد آلت کوین‌های خاص هستند. طبق گزارش‌ها، رمزارزهای کاردانو (ADA)، رندر (RNDR)، چیلیز (CHZ) و لایت کوین (LTC)، اخیراً شاهد سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ بوده‌اند. در صورت تکرار روندهای تاریخی، این آلت‌ کوین‌ها می‌توانند در ماه می شاهد رشد قیمت خود باشند.
در هفته گذشته، قیمت دوج کوین (DOGE) همراه با بقیه بازار رمزارزها بدون تغییر زیادی در حال معامله بود. اگرچه این رمزارز پرطرفدار با پرتاپ شاتل فضایی SpaceX شاهد یک افزایش قیمت جزئی بود، اما بعد از ناموفق بودن پرتاپ شاتل و انفجار راکت، قیمت آن به سرعت کاهش یافت. با این حال، انتظار می‌رود که با لیست شدن این کوین در یک بازار معاملاتی جدید، امید به افزایش حجم معاملات آن وجود داشته باشد.
در تاریخ ۲۶ آوریل، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه مبالغ زیادی بیت کوین از کیف پول‌های مرتبط با صرافی منحل‌شده Mt.Gox و دولت ایالات متحده در حال جابه‌جایی است، شاهد نوسانات شدیدی بود. با این حال، یک نکته مثبت این است که بیت کوین و آلت کوین‌های منتخب سطوح حمایتی کلیدی خود را حفظ کرده‌اند.

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اعلام کرده است که شیباریوم قبل از ماه می راه‌اندازی خواهد شد. این اعلامیه می‌تواند برای جامعه ارزهای دیجیتال و به خصوص برای یکی از معروف‌ترین رمزارزهای مبتنی بر میم سگ، یعنی شیبا اینو، هیجان‌انگیز باشد و باعث حرکت روبه‌رشد برای این ارز شود.
طبق گزارش کاربران، قیمت XRP‌ در صرافی سنگاپوری Bitrue ناگهان به نزدیکی صفر سقوط کرد.