ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس (بزرگترین بانک ایالات‌متحده بر پایه میزان دارایی)، هشداری جدی به سرمایه‌گذاران درباره احتمال نرخ‌های بهره بالاتر صادر و بیان کرد که نرخ‌ها می‌توانند حتی از پنج درصد فعلی به هفت درصد افزایش پیدا کنند.
جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در جدیدترین اظهارات خود سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را هدف قرار داده و گفته که قراردادی را که از تقلب‌های مالیات بر ثروت و معامله‌گران ارزهای دیجیتال محافظت می‌کند، نمی‌پذیرد.
مکس کایزر (Max Keiser)، مشاور رئیس‌جمهور السالوادور، اظهار داشت که پذیرش هرچه بیش‌ترِ بیت کوین (Hyperbitcoinization) به عنوانی ابزاری برای مبارزه با تورم فوق‌العاده بالا ظاهر شده و باعث از بین رفتن تسلط دلار امریکا خواهد شد.
از آنجایی که قیمت بیت‌کوین همچنان به زیر ۲۷ هزار دلار کاهش می‌یابد، استراتژیست برجسته بازار رمزارزهای دیجیتال نگرانی خود را در مورد سقوط قریب‌الوقوع بازار بیت‌کوین ابراز کرده است.
ماینرهای بیت‌کوین همیشه بخش معقولی از عرضه بیت‌کوین را کنترل می‌کنند به همین دلیل، وقتی فروش آغاز شود، می‌تواند برای دارایی دیجیتال بسیار نزولی باشد. در حال حاضر، کاهش قابل توجهی در دارایی‌های ماینرهای بیت‌کوین ثبت شده است که نشان می‌دهد آنها دوباره به فروش می‌رسند.
روز گذشته، کندل روزانه نزدک (Nasdaq)، بزرگترین شاخص شرکت‌های فناوری، صعودی بسته شد. بر اساس داده‌های بازار، این شاخص نه تنها از سطوح مقاومت بلندمدت خود فراتر رفت، بلکه به بالاترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته رسید.
با پرداخت ۲۵۰ میلیون دلار،

ریپل، مالک شرکت متاکو شد

شرکت ریپل با خرید ۲۵۰ میلیون دلاری خود، تبدیل به تنها سهام‌دار استارتاپ متاکو شده است.

صرافی رمزارزی کراکن (Kraken) اعلام کرده که میم کوین جدید پپه (PEPE) را به لیست دارایی‌های تحت پشتیبانی خود اضافه کرده است.
بیت کوین کش (BCH) امکان ارتقای CashTokens را در شبکه خود فراهم می‌کند. جیسون دریزنر ( Jason Dreyzehner)، توسعه‌دهنده بیت‌کوین کش می‌گوید که آخرین به‌روزرسانی شامل پشتیبانی از CashTokens است که از نظر او «ابزاری برای گسترش دسترسی مالی» است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

رالی انفجاری بیت‌کوین نزدیک است؟

دن گامباردلو، تحلیلگر مطرح و مشهور بازار ارزهای دیجیتال، انتظار روند صعودی عظیم از بیت‌کوین (BTC) در کوتاه مدت را دارد.
شبکه دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، شاهد افزایش قابل‌توجه تعداد تراکنش‌های روزانه خود بوده و از این لحاظ، از بیت کوین و لایت کوین پیشی گرفته است. اما علت این افزایش ناگهانی چیست؟
بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم لونار کراش (LunarCrush)، میم کوین پپه (PEPE) شاهد افزایش احساسات اجتماعی خود بوده و بحث و گفتگوها و منشن‌های آن در شبکه‌های اجتماعی، به میزان قابل‌توجهی بیشتر شده است.
همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، ایلان ماسک اخیرا از انتخاب جانشین جدیدی برای سمت مدیرعاملی شبکه توییتر خبر داده و تایید کرده که این فرد، لیندا یاکارینو، رئیس بخش تبلیغات NBCUniversal خواهد بود.