سریع‌ترین و مقیاس‌پذیرترین بلاکچین جهان اتتخاب و معرفی شد!

در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳، بنیاد اوپن نتورک یا تن (TON) با دستیابی به رکورد قابل‌توجه ۱۰۴،۷۱۵ تراکنش در ثانیه و انجام ۱۰۷،۶۵۲،۵۴۵ تراکنش در عرض ۲۵ دقیقه در طول اولین آزمایش عملکرد عمومی خود، رکورد جهانی جدیدی را ثبت کرد.
تصویر سریع‌ترین و مقیاس‌پذیرترین بلاکچین جهان اتتخاب و معرفی شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، این موفقیت که توسط CertiKCommunity نظارت و تایید شده، تن را به عنوان سریع‌ترین و مقیاس‌پذیرترین شبکه بلاکچینی در جهان معرفی می‌کند که عملکرد بسیار بهتری از تمامی بلاکچین‌های لایه اول و شبکه‌های پرداخت متمرکز معروف مانند پی‌پال، ویزا و مسترکارت، دارد.

کلید عملکرد عالی TON، ترکیب منحصربه‌فرد آن با استفاده از فناوری شاردینگ افقی (horizontal sharding) است. این طراحی به طور قابل‌توجهی سرعت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد و در عین حال، عدم تمرکز و امنیت را نیز تقویت می‌کند.

ثبت این رکورد، پتانسیل و قابلیت‌های تن را برای پشتیبانی از اکوسیستم وب ۳ مبتنی بر تلگرام و تبدیل این پیام‌رسان به یک سوپراپلیکیشن غیرمتمرکز جهانی، نشان می‌دهد.

در زمان نگارش این خبر، تن کوین در محدوده قیمتی ۲٫۳ دلار معامله می‌شود که در یک هفته اخیر، بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است. با انتشار خبر مربوط به رکوردشکنی جدید شبکه تن، این پروژه ارز دیجیتال توجه سرمایه‌گذاران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده‌ است.

منبع: رمزارز نیوز

547370