رشد 15 درصدی بیت کوین پس از ریزش اواسط هفته گذشته

اتریوم و بیت کوین که در اواسط هفته گذشته ریزش سنگینی داشتند، موفق شدند رشد چند درصدی را تجربه کنند.
تصویر رشد 15 درصدی بیت کوین پس از ریزش اواسط هفته گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون، این ریزش از روز سه شنبه شروع شد و تا چهارشنبه ادامه داشت که باعث شد قیمت بیت کوین به 29,600 دلار برسد. آخرین باری که قیمت در این محمدوده معامله شده بود 2 ژوئیه (11تیر) بود.

این داستان مشابه برای اتریوم هم اتفاق افتاد. صبح روز سه شنبه، بزرگترین آلت کوین به کمترین میزان قیمتی خود از 28مارس (8 فروردین) یعنی 1,734 دلار رسید.

در حال حاضر قیمت هر واحد بیت کوین با 15 درصد رشد از روز چهارشنبه به 33,970 دلار رسید. از طرفی دیگر قیمت اتریوم بعد از 25 درصد رشد از روز سه شنبه به 2,170 دلار رسیده است.

رشد قیمتی هردوی این رمزارزها از نیمه شب چهارشنبه به بعد اتفاق افتاد. بطوریکه بیت کوین 8 درصد در نیمه شب چهارشنبه رشد داشته است و اتریوم نیز با 11 درصد رشد در همان شب مواجه بوده است. البته این افزایش قیمت ها رشد محسوسی برای این دو رمزارز حساب نمی شوند.

بیت کوین و اتریوم به لطف تعداد زیادی از شرکت های سرمایه گذاری در سال جاری رشد کرده اند، شرکت هایی مانند تسلا و مایکرو استراتژی مقادیر زیادی بیت کوین خریداری کرده اند.

خبر های علاقه مندی موسسه ها و شرکت های مشهور نسبت به بیت کوین و رمزارزها دیگر جذابیت خود را از دست داده بودند. اما به لطف وبینار روز چهارشنبه که تحت عنوان B-Word با حضور بزرگانی هم چون جک دورسی مدیر عامل توییتر و ایلان ماسک مدیر عامل تسلا برگزار شد، دوباره حضور شرکت های بزرگ باعث ایجاد جذابیت در حوزه رمزارزها شد.

ماسک طی آن وبینار اذعان کرد شرکت هوافضای وی یعنی اسپیس ایکس (SpaceX) نیز بیت کوین نگهداری می کند. والبته خود ماسک نیز اتریوم و دوج کوین هم هولد می کند. خواننده رپ بوستا ریمز (Busta Rhymes) آنقدر تحت تأثیر وبینار B-Word قرار گرفت که بیت کوین خریداری کرد و اکنون به دنبال اتریوم نیز است.

با افت و خیزهای مشابه در این هفته ، به نظر می رسد که روند صعود و سقوط بیت کوین و اتریوم هنوز به طور گسترده ای هماهنگ و به هم مربوط می باشند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: Decrypt.co

326416

سازمان آگهی های پرسون