از این ۳ سهام دوری کنید!

سرکوب گسترده صنعت ارز های دیجیتال در چین، بسیاری از کشور های دیگر را وادار به اقدامات مشابهی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال کرده است، در پی این اقدامات احتمالا معاملات ارزهای دیجیتال در ماه های آینده کند شود. در این میان بهتر است از ورود به برخی از سهام‌ها که با ارز های دیجیتال در ارتباط هستند دوری کرد.
تصویر از این ۳ سهام دوری کنید!

به گزارش سایت خبری پرسون، دوری از سه سهام، ابرشرکت چارلز شواب (SCHW)، کوین بیس (COIN) و سوفی(SOFI) که از معاملات ارزهای رمزپایه سود می برند، در این مدت عاقلانه خواهد بود.

ارزهای رمزپایه در چند سال گذشته علی رغم نوسانات شدید و عدم تنظیم مقررات، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند. با این حال، انتظار می رود سرمایه گذاری از سوی اشخاص حقیقی در ارزهای دیجیتال در ماه های آینده با شدت گرفتن اقدامات چین بر علیه ارزهای دیجیتال کاهش یابد. در ماه مه (اردیبهشت)، وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام کرد که هرگونه تراکنش ارز دیجیتال به ارزش 10 هزار دلار و بیشتر باید به سازمان خدمات درآمد داخلی گزارش شود.

روز گذشته بانک مرکزی روسیه عنوان کرد که بازار های بورسی در روسیه نباید محصولات سرمایه گذاری که با ارز های دیجیتال دراتباط هستند، را لیست کنند. همچنین ماه گذشته فعالیت صرافی ارز دیجیتال جهان، بایننس، در بریتانیا ممنوع اعلام شد. علاوه بر این، تصمیم فدرال رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره زودتر از آنچه اتظار میرفت، می تواند دارایی های پرخطر را تحت فشار قرار دهد.

بنابراین، صرف نظر از دیدگاه های شخصی در زمینه چشم انداز صنعت ارز دیجیتال، ما فکر می کنیم بهتر است از سهام شرکت هایی که درحال حاضر از نظر فاندامنتال وضیعت نه چندان خوبی ندارند و با ارز دیجیتال در ارتباط هستند، دوری کرد، به عنوان مثال سهام شرکت های چارلز شواب (NYSE: SCHW)، کوین بیس گلوبال ( COIN) و SoFi Technologies، Inc. (SOFI). این سهام در حال حاضر در ارزش هایی معامله میشوند که نمی توان دلیلی منطقی برای رشد ارزش آنها پیدا کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:investing

326342