معرفی 5 توکن مبتنی بر اتریوم با قویترین فعالیت

شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین سَنتیمنت (Santiment) پنج دارایی مبتنی بر اتریوم که از دیدگاه خودش به تازگی قدرت ادامه داری از نظر فعالیت آدرس نشان داده اند را معرفی کرد.

تصویر معرفی 5 توکن مبتنی بر اتریوم با قویترین فعالیت

به گزارش سایت خبری پرسون، Santiment ارزهای با حجم کم را حذف میکند و تنها 200 رمزارز برتر در CoinMarketCap را در نظر میگیرد.

اولین ارز در لیست سَنتیمنت Small Love Potion (SLP) است. توکن های SLP توسط کاربرانی به دست می آید که بازی مبتنی بر بلاکچین، Axie Infinity را بازی میکنند و می توانند برای تولید یا پرورش حیوانات خانگی دیجیتال جدید به نام “Axies” مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به Santiment، فعالیت آدرس SLP می تواند یک سیگنال صعودی قوی با توجه به واگرایی آن با رفتار قیمت باشد.

“یک افزایش در فعالیت آدرسِ SLP بسیار تحسین انگیز است. ارزش مطلق آن بسیار زیاد است! [32,000] آدرس اتریوم با این ارز به طور روزانه در تعامل هستند. قوی ترین واگرایی صعودی را ایجاد کرده است ، قیمت هم 10٪ در روز گذشته افت داشته است.”

با استناد به CoinMarketCap، در زمان نوشتن این مطلب، SLP در حال معامله در قیمت 0.31 دلار است.

مورد بعد در لیست سنتیمنت Status (SNT) است، که یک سیستم عامل تلفن همراه و دسکتاپ با یک مرورگر غیر متمرکز شامل یک سیستم پیام رسانی است. SNT به کاربران اجازه دسترسی به برنامه های غیرمتمرکز (DApps) مبتنی بر اتریوم را می دهد. با توجه به سنتیمنت، SNT یکی دیگر از دارایی های کریپتو با آدرس های فعال رو به افزایش است.

“آدرس های فعال همراه با قیمت در حال رشد هستند . نشانه خوبی است . هیچ چیز نگران کننده ای نیست.”

مورد سوم در لیست Santiment پلت فرم وام رمزارز Nexo است. Santiment می گوید که اگر چه فعالیت آدرس Nexo قوی باقی می ماند، افت اخیر احتمالا می تواند نشان دهد که فعالیت آدرس فعلا بیشتر از این نمیشود.

وی تصریح کرد: “از یک سو می توانیم واگرایی صعودی خوبی بین افزایش فعالیت آدرس و قیمت نسبتا راکد ببینیم. از سوی دیگر، آدرس های فعال می توانستند روند صعودی را بشکنند و از اینجا کاهش یابند.”

دارایی بعدی که سنتیمنت تجزیه و تحلیل میکند The Sandbox (SAND) است، دنیای مجازی که در آن کاربران می توانند تجربه های مجازی مانند بازی ها، هنر یا رویدادها را بسازند یا خرید و فروش کنند. به گزارش سنتیمنت،افزایشها در فعالیت آدرس SAND پیش از این نشانه کاهش قیمت بوده است.

«اینجا چه می بینیم. یک جور الگو. 1) فعالیت آدرس هر چند روز یکبار افزایش شدیدی پیدا میکند . 2) قیمت قبل از این افزایشها به اوج خود میرسد. اگر تاریخ خود را تکرار کند، افزایش فعلی نشانه ای از اصلاح قیمتِ در حال انجام است.”

آخرین مورد در لیست Santiment ازتوکن های اتریوم با قوی ترین فعالیت آدرس Decentraland (MANA) است. Decentraland بلاکچین مبتنی بر اتریوم است که کاربران آن می توانند ایجاد، خرید و یا monetize هرچیز مربوط به واقعیت مجازی را ایجاد،خرید یا پولی سازی کنند. شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز می گوید که فعالیت آدرس MANA در حال حاضر به نظر می رسد به یک سقف رسیده ، که ممکن است مقدمه ای برای اصلاح باشد.

“به نظر می رسد افزایش شدید در آدرسها در حال حاضر به پایان رسیده است. با توجه به الگوهای تاریخی اش شاید شبیه نشانه ای از سقف باشد. قیمت ممکن است در خطر باشد.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:dailyhodl

326470