نهنگ های بیت کوین ۳ میلیارد دلار در ریزش ها خرید کردند

گفته می شود در طی سه هفته گذشته نهنگ های بیت کوین بیش از ۳ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده اند، درست در زمانی که قیمت آن نزدیک به ۳۰هزار دلار بود.

تصویر نهنگ های بیت کوین ۳ میلیارد دلار در ریزش ها خرید کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، این خبر توسط ویل کلمنته، تحلیلگر درون زنجیره ای، که در شبکه های اجتماعی ادعا کرد نهنگ ها طی سه هفته گذشته بیش از ۹۶،۰۴۴ بیت کوین خریداری کرده اند، منتشر شد. کلمنته بر اساس نمودار Glassnode این خبر را منتشر کرد.

نهنگ ها کسانی هستند که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ بیت کوین دارند. همانطور که CryptoGlobe گزارش داده است، داده های گزارش “Glassnode “The Week On-Chain نشان می دهد که ذخایر بیت کوین در پلتفرم های معاملات رمزارزی متمرکز به طور مداوم در حال کاهش است، حتی در زمانی که بازار در حال ریزش بود. به طور متوسط ​​هر ماه ۳۶،۰۰۰ بیت کوین از صرافی ها خارج می شود.

مقدار بیت کوین در صرافی ها به طور مداوم کاهش می یابد زیرا سرمایه گذاران بزرگ به جای اینکه آنها را در صرافی هایی که آماده فروش وجوه خود هستند ذخیره سازی کنند، به کیف پول های امن منتقل می کنند.

یافته های این گزارش با توجه به سایر معیارها نشان می دهد که نهنگ ها در حال جمع آوری بیت کوین هستند. از نظر کلمنته، این نهنگ ها در حال خریداری بیت کوین هستند، در حالی که دیگر سرمایه گذاران می ترسند بازار در آینده نزدیک بیشتر ریزش داشته باشد.

گزارش Glassnode همچنین خاطرنشان کرد که تعداد واحد هایی که از ماه می (اردیبهشت) بیت کوین در اختیار دارند، از تقریباً ۲۵۰،۰۰۰ به ۳۰۰،۰۰۰ افزایش یافته است. این واحد ها به عنوان گروه های منحصر به فردی از آدرس های متعلق به یک فرد یا سازمان توصیف می شوند.

به همین ترتیب، تعداد واحد های فروشنده بیت کوین از ۱۵۰،۰۰۰ به ۱۰۰،۰۰۰ کاهش یافته است، در حالی که تعداد واحدهای جمع آوری کننده بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته و از ۱۹۰،۰۰۰ به ۲۵۰،۰۰۰ رسیده است. این داده ها نشان می دهند که احتمالا نهنگ ها در حال جمع آوری بیت کوین هستند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptoglobe

326585

مطالب مرتبط