خرید 170هزار بیت کوین در شش هفته گذشته

داده های ارائه شده توسط تیم تجزیه و تحلیل محبوب Santiment نشان می دهد که نهنگ های بزرگ بیت کوین همچنان به خرید رمزارز پرچمدار در ریزش برای ذخیره سازی بلند مدت ادامه می دهند.
تصویر خرید 170هزار بیت کوین در شش هفته گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون، این در حالی که هولدرهای کوتاه مدت همچنان به فروش BTC ادامه می دهند که به بازار اجازه می دهد تا «دست های ضعیف» را خارج کند.

بر اساس یک توییت اخیر توسط Santiment، نهنگ های BTC (با کیف پول هایی که بین 100 تا 10,000 بیت کوین دارند) از ماه مه در حال خرید BTC بوده اند، زمانی که بزرگترین رمزارز شروع به نزول از سقف تاریخی خود در نزدیکی 65,000 دلار کرد.

در طول پنج هفته گذشته، آنها 130،000 بیت کوین دیگر انباشت کرده اند. آنها همچنین 40،000 BTC دیگر در 10 روز گذشته اضافه کرده اند ، که تعداد آنرا در مجموع به 170،000 BTC به تازگی خریداری شده میرساند که معادل عدد حیرت آور 6،299،996،000 دلار است.

همان طور که U.Today پیش از این بر اساس داده های کریپتوکوانت گزارش داده بود، نهنگ هایی با کیف پولهایی که حاوی بین 1,000 تا 10,000 BTC هستند نیز بیت کوین را به موجودی خود اضافه کرده اند. این کیف پول ها هم اکنون حدود 57,000 بیت کوین را در اختیاردارند، در حالی که هولدرهای کوتاه مدت و ماینرها در آن زمان بیت کوینهای خود را می فروختند.

نمودار ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل Glassnode نشان می دهد که هولدرهای بلند مدت همچنان بیت کوین را انباشت می کنند، در حالی که هولدرهای کوتاه مدت همچنان بیت کوین های خود را میفروشند.

“بیت کوین در جستجوی کف بالاتر” در حالی که به 37,000 دلار برمی گردد

تحلیلگر برجسته کریپتو و تاجر مستقر در آمستردام، مایکل ون دی پوپ، برای به اشتراک گذاشتن حرکت های اخیر انجام شده توسط بیت کوین از توییتر استفاده کرده است.

روز دوشنبه ۲۶ جولای(4مرداد)، پادشاه کریپتو موفق به بازپس گیری سطح 40,000 دلاری قبل از انتشار گزارش درآمد سه ماهه دوم تسلا شد. این امر با وجود گزارش منفی بلومبرگ در مورد اینکه تتر دوباره تحت تحقیقات مجرمانه قرار دارد، و تا حد زیادی به لطف این شایعه در مورد غول آمازون که برای شروع پذیرش بیت کوین و چند رمزارز اصلی دیگر Ethereum، ADA و Bitcoin Cash آماده می شود، به دست آمد.

با این حال، پس از آن که معلوم شد تسلا زیان ناشی از کاهش ارزشی در حدود 23 میلیون دلار به دلیل اطمینان Elon Musk به بیت کوین را گزارش کرد و آمازون شایعه در مورد ادعای پذیرش بیت کوین و ایجاد رمزارز خود را تکذیب کرد، BTC به شدت پایین رفت.

در زمان انتشار، بزرگترین رمزارز در حال تبادل با قیمت 36,987 دلار است.

مایکل ون دی پوپ معتقد است این عجیب نیست از آنجا که بازار فقط به سقف بالاتر جدید رسید و در حال حاضر به دنبال کف بالاتر است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:utoday

327128

مطالب مرتبط