دامیننس بیت کوین به 50 درصد نزدیک تر شد

با افزایش قیمت بیت کوین به مرز 40 هزار دلار، دامیننس آن نیز به 50 درصد نزدیک تر شد که این بالاترین سطح از دامیننس بیت کوین از تاریخ 13 اردیبهشت سال جاریست.
تصویر دامیننس بیت کوین به 50 درصد نزدیک تر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به اطلاعات به دست آمده از وب سایت TradingView.co، چیرگی بازار بیت کوین به 49.15 درصد از کل بازار رمزارزها رسیده است. این بالاترین سطح از دامیننس بیت کوین می باشد که از تاریخ 3 می (13 اردیبهشت) به آن دست یافته است.

با این حال از اوج خود در تاریخ 3 ژانویه (14 دی) که 73.68 درصد بود، هنوز 33 درصد پایین تر است.

پرچم دار رمزارزها علمکرد بهتری نسبت به آلت کوین ها برتر بازار داشته است و بهبود قیمتی مناسبی را تجربه کرده است.

بیت کوین با اینکه از طرف کمپانی آمازون ضربه دید و آن ها ادعا کردند که پذیرش بیت کوین و سایر رمزارزها از طرف آن ها شایعه ای بیش نبود، اما با این وجود صبح امروز دوباره سطح 40 هزار دلار را لمس کرد.

دامیننس بیت کوین برای اولین بار از سال 2018 (1397) در اواخر ماه آوریل (اوایل اردبیهشت) به زیر 50 درصد سقوط کرد. این اتفاق پس از توقف رالی قیمتی آن و برگشتن تمرکز بازار به سمت آلت کوین ها، افتاد.

در طی یک بازه زمانی یک ماهه از تاریخ 16 آوریل (27 فروردین) تا 16 می (26 اردیبهشت)، اتریوم در برابر بیت کوین 108 درصد رشد کرد، و روایت “فلیپینینگ” را در بازار صعودی قبلی احیا کرد.

فلیپینینگ: معکوس شدن رشد اتریوم بجای بیت کوین و رشد دامیننس اتریوم در حالی که دامیننس بیت کوین در حال کاهش است.

در حالی که هارد فورک آینده “لندن” به عنوان یک کاتالیزور اصلی برای اتریوم، دومین رمزارز بزرگ شناخته می شود، جفت ارز ETH / BTC همچنان تحت فشار است.

اکنون جفت ارز اتریوم به بیت کوین به کمترین میزان خود یعنی 0.057 بیت کوین در طی یک ماه رسیده است.

اتریوم اکنون تنهاست. هر یک از آلت کوین های بزرگ مانند کاردانو، ریپل و دوج کوین اکنون در شرایط ناپایدار بازار در برابر پادشاه رمزارزها قیمت شان پایین آمده است.

“چیپ های آبی” دیفای مانند یونی سواپ و سولانا در حال حاضر ثابت هستند.

این مطلب صرفا‌ً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: U.today

327283