آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 7 مرداد 1400؛

بیت کوین حدود 40 هزار دلار آرام گرفت

طی 24 ساعت گذشته، بیت کوین در حوالی منطقه 40 هزار دلاری در نوسان بوده است و ظاهراً نتوانسته است از هیچ جهتی از این محدوده خارج شود.
تصویر بیت کوین حدود 40 هزار دلار آرام گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، با این حال، تحکیم قیمت پیرامون این ناحیه حمایتی جدی، می تواند نشانه ای مثبت باشد. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با 1.82% افزایش در تایم فریم روزانه و مجموع 27.28% رشد در یک هفته گذشته، با قیمت 40547 دلار در حال ترید شدن است.

همانطور که قبلاً گزارش کردیم، اولین مانع بزرگ در مقابل صعود این ارز رمزنگاری شده حدود 40500 دلار خواهد بود. در این ناحیه شاهد تلاقی مقاومت های تکنیکال خواهیم بود و عبور از آنها می تواند گام مهمی به سمت جلو باشد.

همچنین لازم به ذکر است که پس از صعود بیت کوین به مرز 40 هزار دلار، تغییر عمده ای هم در احساسات بازار ایجاد شده است. در این لحظه، شاخص ترس و طمع بازار در وضعیت خنثی قرار دارد و نکته جالب این است که این اولین باری است که از 12 ماه می (22 اردیبهشت) تاکنون شاهد چنین حالتی هستیم.

رکود نسبی آلتکوین ها

اکثر آلتکوین ها نیز در حال حاضر نسبتاً راکد هستند. برخی از ارزهای رمزپایه توانسته اند بخش اندکی از زیان های قبلی خود را جبران کنند و شماری هم شاهد افت جزئی قیمت بوده اند. به طور کلی، کوین های جایگزین دارای ارزش بازار زیاد طی 24 ساعت گذشته هیچ تغییر معناداری نداشته اند.

وضعیت در میان آلتکوین های کوچک هم نسبتاً مشابه بوده و امروز از نوسانات شدید خبری نیست. در این میان، توکن LUNA از بلاکچین Terra با 19.19% افزایش و رسیدن به سطح 11.19 دلار و پس از آن، AMP با 18.10% رشد و رسیدن به قیمت 0.081 دلار عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته اند.

ولی برنده اصلی امروز بازار توکن RUNE متعلق به بلاکچین THORChain است که بیش از 35 درصد رشد را در تایم فریم 24 ساعته رقم زده است. این در حالی است که این بلاکچین در تاریخ 23 جولای (1 مرداد) برای دومین بار طی یک ماه گذشته هک شده و 8 میلیون دلار دیگر ضرر کرد.

در نهایت باید گفت که ارزش تجمعی کل بازار کریپتو امروز با اندکی افزایش به 1.56 تریلیون دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

327560

مطالب مرتبط