رمزارزهای محبوب یا توکنهای بازی!

سکه های بازی همچنان از نظر محبوبیت رشد می کنند.
تصویر رمزارزهای محبوب یا توکنهای بازی!

به گزارش سایت خبری پرسون، 9 رمزارز از 15 رمزارز محبوب CoinGecko رمزارزهای بازی هستند.

“تابستان گیمینگ”

کریپتوبلاگر محبوب لارک دیویس، به ویژه، اطلاعات مربوطه در مورد این روند را به اشتراک گذاشت. وی همچنین افزود: در حالی که از تابستان گذشته به عنوان «تابستان DeFi» یاد می شد،از تابستان امسال با عنوان «تابستان گیمینگ» یاد خواهد شد.

شما همچنین می توانید در یک نمودار خاص در وب سایت CoinGecko به این روند نگاه کنید. همانطور که می بینیم، رمزارزهای بازی به همراه دیگران، هم از نظر ارزش و هم از نظر حجم، در صدر قرار دارند.

توجه داشته باشید که سازندگان رمزارز و تولید کنندگان پردازنده و کارت ویدئویی، و حتی بنیانگذاران صرافی، به تدریج توجه خود را به این صنعتِ بازیِ بلاکچین تغییر می دهند.

به طور خاص، آنها در حال ارائه راه های جدید به کاربران خود برای دریافت ارز های دیجیتال از طریق گیمیفیکیشن هستند.

مزیت بلاکچین در گیمینگ چیست؟

بازیهای بلاکچین مزایای زیادی دارند. برای کاربران امکان تبادل آسان دارایی های درون بازی بدون واسطه وجود دارد.از سوی دیگر توسعه دهندگان می توانند درآمد اضافی را از فروش آیتم ها و توکن های بازی و همچنین با جذب کاربران جدید به کمک بلاکچین دریافت کنند. به همین دلیل است که بازی های بلاکچینی بیشتر و بیشتری در بازار ظاهر می شوند.

انقلابی در صنعت بازی؟

لارک دیویس همچنین افزود که استودیوهای بزرگ بازی در حال حاضر در حال بررسی آنچه در جریان است، هستند و به خوانندگان اطمینان دادند که “برخی بازی های بزرگ جدی” به زودی منتشر خواهند شد. با این حال، بر اساس اتفاقات اخیر، دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.

بالاخره، اصطلاح “کریپتو گیمینگ” مدتی طولانی است که در این صنعت محبوب شده است ، و آمار CoinGecko فقط مهر تاییدی بر آن است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:utoday

327186