شهردار میسوری؛ هزار دلار بیت کوین به ساکنان داده شود

شهردار کول ولی(Cool Valley) گفت که در حال بررسی پرداخت بیش از 1 میلیون دلار بیت کوین به 1500 نفر از ساکنان شهر است.
تصویر شهردار میسوری؛ هزار دلار بیت کوین به ساکنان داده شود

به گزارش سایت خبری پرسون، جیسون استوارت(Jayson Stewart) در مصاحبه خود با روزنامه KSDK سنت لوئیس گفت” می خواهم ببینم در شهر من هر خانوار مقداری بیت کوین دریافت کند.” استوارت گفت که این بودجه احتمالاً از برخی “اهداکنندگان حمایتی” تأمین خواهد شد.

شهردار مشخص نکرد که شهر چقدر بیت کوین (BTC) می تواند به هر یک از ساکنان توزیع کند، اما پیشنهاد کرد که این مبلغ می تواند تا 1000 دلار – مجموعا حدود 1.5 میلیون دلار، یا بیش از 30 بیت کوین باشد. با این حال، او همچنین اشاره کرد که این بودجه می تواند ساکنان Cool Valley را به مدت 5 سال به نگهداری ملزم کند.

استوارت می گوید: “نگرانی شماره یک من این است که شخصی بیت کوین را برای خرید ماشین استفاده میکند و هنگامی که بیت کوین در تمام این سال ها نزدیک به 500000 دلار قیمت دارد، واقعاً از این کار پشیمان خواهند شد.”

او اضافه کرد:

“من اساساً احساس می کنم، این بهترین راه برای برآوردن نیازهای اساسی همه است – به دست آوردن بیت کوین به دست افرادی که می توانند بیشتر از آن استفاده کنند.”

ابتکار استوارت برای بیت کوین شبیه به پیشنهاد اندرو یانگ(Andrew Yang)، نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 (1399)آمریکا است. یانگ از دادن ماهیانه 1000 دلار به هر آمریکایی به عنوان درآمد اولیه جهانی یا UBI حمایت کرد. اگرچه او نتوانست نامزدی حزب دموکرات را دریافت کند اما UBI اغلب در کانون توجه رسانه ها بود و به ظاهر از حمایت قوی برخوردار بود.

قانونگذاران در دیگر شهرهای ایالات متحده نیز موضعی حمایتی از سیاست رمزارزی اتخاذ کرده اند. فرانسیس سوارز(Francis Suarez) ، شهردار میامی از سال 2017 (1396)، پیشنهاد داده است که به ساکنان اجازه پرداخت مالیات با بیت کوین را بدهد و گفته است که قصد دارد شهر “پیشرفته ترین قوانین رمزارزی” را داشته باشد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cointelegraph

333118

مطالب مرتبط