رشد 120 درصدی XRP از کف های قیمتی خود

ریپل (XRP) در چند هفته گذشته با عملکردی چشمگیر از کف قیمتی ماه ژوئیه(تیر) خود، 120 درصد رشد کرد.
تصویر رشد 120 درصدی XRP از کف های قیمتی خود

به گزارش سایت خبری پرسون، دعوی حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) مانع از ادامه روند رو به رشد ریپل نشد و بسیاری از سرمایه گذاران پیروزی قضایی ریپل در برابر SEC را پیش بینی کردند زیرا در پشت صحنه همچنان در حال خریداری XRP هستند. ریپل در عرض یک ماه گذشته یکی از 20 رمزارز پرسود بوده است که فعلا به سقف تاریخی خود نرسیده است.

از زمانی که قیمت XRP در ماه ژوئیه به کف 0.50 دلاری رسید ، قیمت همچنان رو به رشد بوده است. این روند بسیار منطقی و سلامت دیده می شود زیرا قیمت XRP در طی یک کانال صعودی رشد کرده است. در لحظه نگارش این مطلب ، قیمت XRP در حدود 0.26 دلار متغیر است . در کنار این روند ، ریپل با یک منطقه مقاومت اصلی از 1.28 تا 1.37 دلار مواجه است.

“اگر XRP بتواند در بالای خط روند نزولی 4 ماهه خود و مقاومت مذکور تثبیت شود ، افزایش قیمت به 1.50 دلار ،سناریوی محتمل خواهد بود.”

تجزیه و تحلیل قیمت XRP

نمودار 4 ساعته جفت ارز XRP/USDT

در صورتی که قیمت XRP نتواند از مناطق مهم مقاومتی خود عبور کند ،انتظار می رود قیمت به خط روند پایینی کانال برسد. پیش از چنین رویدادی، XRP این شانس را دارد که در بالای قیمت 1.19 دلار حفظ شود. در صورتی که خرس ها به بازار مسلط شوند و قیمت را تحت فشار قرار دهند ، انتظار داشته باشید که قیمت از خط روند پایینی کانال جهش یابد. در کنار این خط روند ، اندیکاتور میانگین متحرک(MA) 60 قرار دارد. این میانگین متحرک قیمت XRP را از زمانی که کف قیمت 0.50 دلاری به ثبت رسید ، کماکان قیمت را حفظ کرده است. تا زمانی که گاوها بتوانند XRP را بالاتر از این اندیکاتور حفظ کنند ،روند صعودی برقرار خواهد بود.

با نگاهی به شاخص Stochastic RSI، از کاهش قدرت در ناحیه اشباع خرید مطلع می شویم . این نشان می دهد که ممکن است یک روند نزولی در راه باشد زیرا با کاهش این شاخص به زیر میزان 80 می تواند از افت قیمت به حمایت بعدی اطمینان حاصل کرد.
همچنین شاخص RSI، درحال بازپس گیری ناحیه خرید اشباع است ، اما فعلا موفق به تثبیت در بالای آن نشده است. اگر RSI بتواند بالای مرز 50 حفظ شود، امکان افزایش آن به بالای میزان 70 افزایش می یابد.

سطوح روزانه ریپل:

اسپات ریت: 1.26 دلار
روند: صعودی
میزان نوسان: زیاد
حمایت: 1.19 دلار
مقاومت: 1.28 دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:coingape

333195