به دلیل تقاضای 1 میلیون پیام نرم افزار Slack؛

ابراز نارضایتی ریپل از کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده

در نامه ای به سارا نتبرن، قاضی دادگاه، وکلای نماینده ریپل اعلام کردند که درخواست کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) برای بیش از یک میلیون پیام Slack “عملیاتی دشوار و سنگین و البته بسیار ناشایسته است”.

تصویر ابراز نارضایتی ریپل از کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده

به گزارش سایت خبری پرسون، از این رو، آنها استدلال می کنند که پیشنهاد SEC باید رد شود. ریپل به این واقعیت اشاره می کند که چندین دادگاه دیگر درخواست های کشف مشابه را رد کرده اند:

“دادگاههای دیگری که درخواستهای بازیابی مشابهی را برای داده های اسلک در نظر گرفته اند، حکم کرده اند که بازیابی اسلک به طور منحصر به فرد سنگین و پرهزینه است و در مواردی نادر که بطور اتفاقی در بازیابی قابل توجهی اتفاق افتاده است، در مورد اجبار به تولید و تحویل آن ها تصمیم گیری نکرده اند.”

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، SEC ادعا کرد که پیامهای مفقود شده اسلک مربوط به پرونده است زیرا آن اطلاعات باعث می شوند خاطرات شاهدان را که نمی توانند حقایق مهم را در طول اظهارات اخیر به خاطر بیاورند، تازه کنند.

با این حال، ریپل ادعا می کند که اسناد “نه بحرانی هستند و نه اطلاعات منحصر به فردی در آن ها نهفته می باشد.”

متهمان همچنین به این واقعیت اشاره می کنند که پیام های اسلک این شرکت با توجه به اینکه ریپل تنها 1488 سند اسلک را از 115,000 سند که در ابتدا بررسی کرده است را توانسته بازیابی کند. از این رو دارای اطلاعات کم اهمیتی هستند.

پیام اسلک می تواند مرحله کشف و بازیابی را طولانی تر کنند

در ماه ژوئن (خرداد)، دادگاه درخواست SEC را برای تمدید مرحله کشف قبل از محاکمه تا 15 اکتبر (23مهر) پذیرفت.

ریپل هشدار می دهد که مجبور کردن آن برای جمع آوری داده های اضافی اسلک، برنامه زمانبندی فعلی را بیشتر تغییر می دهد.

مسئول بازیابی الکترونیکی شرکت تخمین می زند که تنها 15 هفته طول می کشد تا پیام ها را بازیابی کنند. علاوه بر این، ریپل نیز باید آنها را مرور کند.

مسئول بازیابی الکترونیکی در ابتدا به دلیل “اشتباهی” که در اواخر ژوئیه (اوایل مرداد) کشف شد، قادر به جمع آوری پیام های مستقیم و پیام های فوری چند طرفه نبود، اما این شرکت ادعا کرد که پس از آن بلافاصله شروع به جمع آوری داده های لازم کرده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

332618