اظهار نظر طرفداران بیت کوین درباره تحولات افغانستان

هنگام تفسیر جهان، برخی از مردم اعتقادات مذهبی را اعمال می کنند. دیگران آن را از طریق محدودیت های یک حزب سیاسی یا تربیت خانوادگی مشاهده می کنند.

تصویر اظهار نظر طرفداران بیت کوین درباره تحولات افغانستان

به گزارش سایت خبری پرسون، برخی از مردم فقط یک فیلتر دارند که از طریق آن جهان را مشاهده می کنند: بیت کوین.

و حداقل تعدادی از آنها در توییتر به جهان بینی خود در مورد وضعیت سیاسی آشکار در افغانستان پرداخته اند، کشوری که پیش از مداخله ایالات متحده در سال 2001(1380) مکرراً مهاجمان را عقب رانده بود.

مکس کایزر (Max Keiser)، با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از افغان ها که در کنار هواپیمای نیروی هوایی ایالات متحده و حتی آویزان به آن شروع کرد (برخی بعداً جان خود را از دست دادند.) شرح کایزر؟ “نوکینرهاپس از عبور #بیت کوین از $ 100،000. “

گرچه کایزر مدافعانی داشت، اما بیشتر آنها پست کایزر را بی مزه و خام نامیدند.

استفن لیورا، همکار پادکست بیت کوین، از دیگر موضوعات بحث BTC از امروز صحبت کرد و نوشت: “بر اساس استاندارد بیت کوین، ایالات متحده نیروهای خود را نباید به افغانستان می فرستاد.”

بیت کوین در سال 2008 (1387) ایجاد شد، تنها هفت سال برای تأیید آن توسط ایالات متحده و تجدید نظر در استراتژی نظامی خود که بسیار دیر بود. اما در صورتی که موجود بود، مطمئناً ارتش می توانست مقداری بیت کوین بخرد و سفارش موشک اندازان را در دارک وب سفارش دهد.

یک حساب ناشناس با 184000 دنبال کننده سالم، اعلام کرد: “بهترین امید افغانستان در حال حاضر #بیت کوین است. همیشه بود، اما اکنون همه آن را درک می کنند. همین امر برای بقیه جهان نیز صادق است.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: decrypt.co

332675

مطالب مرتبط