فیس بوک:

بیشتر ایالت های آمریکا کیف پول Novi را تائید کرده اند!

دیوید مارکوس (David Marcus)، مدیر اجرایی فیس بوک، با اظهار نظر پیرامون آخرین وضعیت نظارتی پروژه Novi، کیف پول رمزنگاری برای استیبل کوین Diem، گفته است: Novi تا حد زیادی تأیید شده است.

تصویر بیشتر ایالت های آمریکا کیف پول Novi را تائید کرده اند!

به گزارش سایت خبری پرسون، مارکوس اخیراً در یک پست وبلاگی اظهار داشته است که تقریباً تمام ایالت ها در ایالات متحده آمریکا، Novi را تأیید کرده اند. وی افزود در هر ایالتی که مجوزهای لازم برای Novi دریافت نشده باشد، راه اندازی نمی شود.

مارکوس خاطرنشان کرد که این پروژه در وهله اول متعهد به این واقعیت بود که “بدون تأییدیه های قانونی لازم، Novi را راه اندازی نکند.” در همین راستا، این پروژه تعهدات خود را حفظ کرده و اکنون با نهادهای نظارتی بین المللی در حال مشورت است.

مارکوس جزئیاتی نیز در مورد عملکردهای Novi ارائه کرده است. به گفته او، امکان پرداخت های فرد به فرد رایگان در داخل و خارج از ایالات متحده در این کیف پول فراهم شده است. ایجاد یک پایگاه مشتری از این طریق، در آینده به Novi کمک می کند از پرداخت های انجام شده کسب سود نماید.

ناگفته نماند که هنوز تاریخ دقیق راه اندازی این برنامه مشخص نشده است. اخبار منتشر شده امروز به این معنی است که بخش رمزنگاری فیس بوک پس از بیش از دو سال تلاش و توسعه، اکنون یک قدم به راه اندازی این پروژه نزدیک تر شده است.

گفتنی است که اخبار مرتبط با آغاز این پروژه در ابتدا در ژوئن 2019 (خرداد 98) منتشر شد اما پروژه به سرعت با مشکل مواجه شد. چندین عضو ارشد پروژه از اکتبر 2019 (مهر 98) کم کم انجمن Diem را ترک کردند. تقریباً همزمان با این اتفاق، تنظیم کننده های مختلف اروپایی سعی کردند پروژه را مسدود کنند، در حالی که کنگره ایالات متحده مارک زاکربرگ را به دلیل دخالت فیس بوک در این پروژه بازخواست کرد.

این مسائل باعث شد Diem امسال نام تجاری خود را تغییر داده و توجه خود را به ایالات متحده معطوف کند. در ماه می امسال (اردیبهشت ماه)، فیس بوک اعلام کرد که قصد دارد Diem را به عنوان یک استیبل کوین با پشتیبانی دلار آمریکا ارائه دهد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptobriefing

333166