ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 6 تیر 1400؛

جهش بیت کوین به بالای 33 هزار دلار

همانند چند هفته گذشته، شنبه روز خوبی برای بیت کوین نبود. پس از سپری کردن یک هفته بسیار ناپایدار، BTC روز جمعه بار دیگر به تدریج ارزش خود را از دست داد و این روند تا دیروز ادامه یافت.

دن هلد (Dan Held)، مدیر بخش کسب‌وکار صرافی کراکن (Kraken) ،در مصاحبه اختصاصی با کوین تلگرف عنوان کرد: بیت کوین شانس خوبی برای تبدیل شدن به ارز ذخیره ای جهان را دارد ، اگرچه هنوز “حداقل 10 سال با آن زمان فاصله داریم.
تقابل میان رمزارزهای غیر‌دولتی و گاوکوین‌ها وارد فاز جدیدی شده و گسترش روزافزون کاربردهای رمزارزها، دولت‌ها را مجبور به واکنش کرده ‌است. چین با موضعی تهاجمی مبادلات رمزارزها را محدود کرده است و تلاش می‌کند با انتشار ارزهای دیجیتالی دولتی بر این سیستم تسلط پیدا کند.
ارز دیجیتال helium با نماد HNT، شبکه غیر متمرکز بر پایه بلاک چین است که در جولای سال ۲۰۱۹ بر روی دستگاه‌های اینترنت اشیا (loT)، با هدف فراهم کردن زیرساختی برای اینترنت اشیا در آینده شروع به فعالیت کرد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 5 تیر 1400؛

بیت کوین به زیر 31000 دلار سقوط کرد

کم کم این جریان به یک سنت تبدیل می شود که بیت کوین با آغاز روزهای پایانی هفته روندی نزولی را در پیش بگیرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ پنج شنبه 3 تیر

ادامه روند بازار گاوی برای این رمزارز

بیت کوین اخیراً یک روند افزایشی مداوم را از سطوح مقاومت 33000 و 33500 دلار آغاز کرد. قیمت BTC حتی تا سطوحی بالاتر از منطقه مقاومت 34000 دلار افزایش یافت، اما نتوانست بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار بگیرد.
میدانید که هش تعاریف گوناگونی دارد، در مفهوم دیجیتالی آن، با تبدیل تعدادی بیت که می‌توانند حرف، کلمه، جمله و یا حتی انواع فایل‌ها باشند، به خروجی با تعداد ثابت کاراکتر تعریف می‌شود.
پلتفرم معاملاتی بکت خبر داد:

صدور کارت اعتباری ارزهای رمزنگاری شده

پلتفرم معاملاتی بکت (Bakkt) که در اصل شرکت تابعه اینترکانتیننتال اکسچنج (Intercontinental Exchange) می باشد، از عرضه یک کارت اعتباری خبر داده است که به مشتریان اجازه می دهد برای خرید از خرده فروشی ها از ارزهای رمزنگاری استفاده کنند.
بیت کوین نتوانست بالاتر از حمایت 32000 دلاری باقی بماند و همچنان به روند نزولی خود ادامه داد. در ادامه، سطوح حمایتی اصلی 30500 و 30000 دلاری را شکست تا بیشتر به یک منطقه نزولی وارد شود.
رئیس جمهور السالوادور، در توییتر خود تصویری از ماکت پروژه احداث مزرعه استخراج بیت کوینی را به اشتراک گذاشته است که انرژی آن از طریق یکی از آتشفشان های این کشور تامین می شود و هم اکنون در دست ساخت است.