مبارزه "کمیسیون تنظیم اوراق بهادار هنگ کنگ" با کلاهبرداری در معاملات ارزهای دیجیتال!

کمیسیون تنظیم اوراق بهادار چین(SRC) اعلام کرد که با تجارت غیرقانونی ارزهای رمزنگاری شده مبارزه می کند و نظارت خود را بر دارایی های مجازی و معاملات ارزهای رمزپایه غیرمجاز، گسترش می دهد.

تصویر مبارزه "کمیسیون تنظیم اوراق بهادار هنگ کنگ" با کلاهبرداری در معاملات ارزهای دیجیتال!

به گزارش سایت خبری پرسون، لیانگ فنگی (Liang Fengiy)، معاون اجرایی کمیسیون تنظیم اوراق بهادار چین (SRC) گفت که هنوز موارد زیادی از کلاهبرداری از دارایی های مجازی در بازار وجود دارد. در حالی که ارزهای رمزنگاری شده و دارایی های دیجیتالی به طور کلی در حوزه قضایی SRC چین نیستند، سرمایه گذاران هنوز در معرض آسیب ناشی از کلاهبرداری قرار دارند.

این کمیسیون در انتظار نظارت بر این صنعت و شروع مجوز دادن به شرکت ها و پروژه ها به منظور اجازه فعالیت قانونی آنها است. SRC، علاوه بر سرکوب معاملات غیرمجاز، منتظر ایجاد انگیزه برای آموزش مالی در بین سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری شده می باشد.

SRC همچنین یک پایگاه داده تراکنش راه اندازی خواهد کرد که برای ردیابی و گزارش معاملات غیرقانونی که برای پولشویی یا تأمین مالی فعالیت های غیرقانونی به کار برده می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از این، دپارتمان پلیس هنگ کنگ، گروه بازاریابی Sing Gao Bulk را سرکوب کرد که منجر به دستگیری 12 نفر و مصادره اموال به ارزش بیش از 900 میلیون دلار هنگ کنگ شد.

مدیرعامل کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین گفت که از آغاز پاندمی سال گذشته، بانک مرکزی جهانی(Global Central Bank)، سیاست Q&A (تعدیل کمی) را اتخاذ کرد که به سرمایه گذاری در اقتصاد کشور انگیزه می دهد. معمولاً یک سیاست پرسش و پاسخ منجر به روند صعودی در بازار سهام و دارایی های دیجیتال می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

338123