رکوردشکنی لونا در آستانه بروزرسانی شبکه

در 24 ساعت گذشته، ارز دیجیتال لونا (LUNA)، یک پروتکل بلاک چین که بر ایجاد سیستم پرداخت جهانی با استفاده از استیبل کوین UST متمرکز بود، به بالاترین سطح خود در تاریخ یعنی 45 دلار رسید.

تصویر رکوردشکنی لونا در آستانه بروزرسانی شبکه

به گزارش سایت خبری پرسون، داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که از 20 ژوئیه(29 تیر) که به پایین ترین سطح خود یعنی 5.61 دلار رسیده بود، قیمت LUNA با 720 درصد افزایش به 45 دلار رسیده است.

این تجمع سریع همچنین ارزش کل قفل شده (TVL) پروتکل Terra را به بالاترین حد خود در تاریخ 5 سپتامبر(14 شهریور) رساند که 7.83 میلیارد دلار بود و Terra به عنوان چهارمین پلتفرم بلاک چین توسط TVL به گفته دیفای للاما (Defi Llama)شناخته شد.

ابتکار مالی جدید باعث افزایش قیمت LUNA می شود

پیمایش در توییتر پروژه نشان می دهد که افزایش قیمت به دنبال اعلام “پروژه Dawn” ، یک طرح جدید تأمین بودجه برای اکوسیستم Terra به منظور کمک به بهبود زیرساخت های حیاتی و سرعت بخشیدن به رشد اکوسیستم است.

دو کوون (Do Kwon) بنیانگذار Terra ، پروژه داون 150 میلیون دلار برای “ایجاد یک سازمان اصلی مشارکت کننده Cosmos ، سرمایه گذاری در زیرساخت های گره اکوسیستم و تنوع زیرساختهای اعتبارسنج و اوراکل” اختصاص داده است.

یکی دیگر از منابع هیجان انگیز برای جامعه Terra ، راه اندازی آینده ارتقاء شبکه اصلی Colombus-5 در 29 سپتامبر(7 مهر) است که “مهمترین ارتقاء شبکه اصلی Terra” است.

علاوه بر تحولات مربوط به پروتکل اصلی ، قیمت LUNA نیز از توسعه اکوسیستم Terra سود برده است و پروتکل های DeFi جدیدی مانند AlphaDeFi راه اندازی شده و شروع به جذب نقدینگی کرده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

339100