ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

صرافی رمزارز استونیایی RocketBit ، خبر از همکاری خود با ارائه دهنده خدمات کیف پول ، Walletix داده است.

هش ریت بیت کوین، این ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، در طی دو هفته گذشته به میزان قابل توجهی افت کرده است. روز شنبه ، 3 ژوئیه (12 تیر)، نرخ سختی شبکه بزرگترین افت تاریخ را تجربه خواهد کرد زیرا این سختی بیش از 27 درصد کاهش می یابد.

پس از رالی گسترده ای که اتریوم را از بازه محدود اخیر خارج کرد، قیمت این ارز رمزپایه پیشرو یک پولبک جزئی را تجربه نمود. پس از عبور از یک سطح حمایتی مهم، این روند اصلاح به پایان رسید.

در اردیبهشت ماه رخ داده است؛

دیدار مدیر عامل کوین بیس و رئیس فدرال ررزو

بر اساس مستنداتی که فدرال رزرو ارائه کرده است، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، و برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، روز 11 می (21 اردیبهشت) با یکدیگر ملاقات کره اند.
طبق طرح جدید نمایندگان مجلس، بانک مرکزی به عنوان مرجع تنظیم مقررات مبادلات رمزارز‌ها در داخل کشور شناخته شده و استفاده از رمزارزها، غیر از رمزارز ملی، به عنوان ابزار پرداخت در داخل کشور یا برای راه اندازی و اداره شبکه پرداخت داخلی ممنوع خواهد بود.
مدیر عامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، در طی مصاحبه خود در 30 ژوئن(9 تیر)به بلومبرگ گفت که اتریوم می تواند به طور بالقوه بیت کوین را پشت سر بگذارد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 10 تیر 1400؛

کاهش 2 هزار دلاری بیت کوین

چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده برتر بازار روزهای بهتری بود، چرا که بعد از حمام خون روزهای آخر هفته، بیش از 6000 دلار به ارزش آن افزوده شد.

پس از تشکیل یک مبنای حمایتی بالاتر از سطح 2000 دلار، اتریوم روند صعودی پایداری را در پیش گرفت. اتر (ETH) منطقه مقاومت 2200 دلاری را شکست و بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

میدانید که فعالیت در بازارهای مالی از هر نوع باید ویژگی‌های آن بازار را به خوبی بشناسید، علی‌رغم تفاوت‌هایی که در میان بازارهای مالی وجود دارد، یک سری اصول در تمام بازارها مشترک هستند، اصولی که با رعایت آنها می‌توانید انتظار کسب سود در زمان بحران را نیز داشته باشید.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 9 تیر 1400؛

بیت کوین به بالاترین سطح قیمت 12 روز اخیر رسید

پس از حمام خونی که روز شنبه بازار رمزنگاری را دربرگرفت و BTC را به شدت به حدود 30000 دلار کشاند، گاوها بار دیگر پا به میدان گذاشتند و توانستند در کمتر از یک روز، بخش زیادی از زیان وارده را جبران کنند.

همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین رخ داد؛

افزایش 1.1 میلیارد دلاری ارزش دارایی‌های رمزنگاری گری اسکیل

مدیر صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل، زیرمجموعه گروه ارز دیجیتال باری سیلبرت، اعلام کرد که از روز دوشنبه ، 28 ژوئن (7 تیر)، دارایی های ارز دیجیتال آن 1.1 میلیارد دلار افزایش یافته است.

اتریوم بالاتر از منطقه حمایتی 2000 دلار قرار گرفت و حرکت صعودی خود را ادامه داد. در ادامه این مسیر، اتر (ETH) از منطقه مقاومتی 2150 دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 عبور کرد.

در پی نزدیک شدن قیمت بیت کوین به 37000 دلار؛

نیمی از افزایش ارزش کل بازار مدیون آلت کوین‌ها است

قیمت ارزهای رمزنگاری شده در 29 ژوئن(8 تیر) افزایش یافت، زیرا قیمت بیت کوین از سطح مقاومت 35000 دلاری عبور کرد و ارزش کل بازار 93 میلیارد دلار افزایش یافت، در حالی که 50 میلیارد دلار از این افزایش مربوط به آلت کوین ها بوده است.