ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

اتریوم مشخصاً یک مسیر نزولی را بالاتر از سطح 1950 دلار دنبال می کند. قیمت اتر، حمایت 1900 دلاری را شکست و کاملاً پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

ربات محبوب ردیابی رمزنگاری Whale Alert، توئیتی با جزئیات انتقال اخیر به ارزش 84.3 میلیون ریپل (XRP)، منتشر کرده است.

آخرین وضعیت امروز بازار رمزارها 28 تیر 1400؛

بدترین آخر هفته برای بیت کوین

بعد از تلاش های ناموفق هفته گذشته برای غلبه بر مقاومت 33000 دلاری، بیت کوین با حرکت نوسانی قیمت خود با موانع قابل توجهی روبرو شد.


پس از یک تلاش ناموفق برای عبور از مقاومت 2000 دلاری، اتریوم نیز مانند بیت کوین، روند نزولی جدیدی را آغاز کرد. قیمت اتر (ETH) حمایت 1950 دلاری را شکست و کاملاً پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

ارز‌های دیجیتال برای کسانی که آگاهی چندانی از آن ندارند، محل مناسبی برای سرمایه گذاری نیست.اگر نمی‌خواهید سرمایه خود را از دست بدهید، باید آگاهانه‌تر عمل کنید و هشدارهای دستگاه های نظارتی را جدی بگیرید.

بیت کوین (BTC) در طول هفته گذشته تحت فشار معامله شده است و در حال حاضر در حدود سطوح 31500 دلار معامله میشود. با افت قیمت 9 درصدی بیت کوین در نمودار های هفتگی، نهنگ ها  این را به عنوان یک فرصت برای اضافه کردن بیشتر میبینند.

طی چند روز گذشته گاوها توانستند با موفقیت از سطح 30000 دلار برای بیت کوین دفاع کنند اما محقق نشدن احتمال یک جهش قوی، برخی از معامله گران را نگران کرده است که مبادا در نهایت این ارز تا یک کف قیمت جدید سقوط کند.

توسط محققان فدرال رزرو و یل صورت گرفت؛

تنظیم دو چارچوب نظارتی برای استیبل کوین ها

تحقیقات مداوم فدرال رزرو در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC، گسترش یافته است که شامل استیبل کوین ها نیز می باشد و اینکه آیا آن ها می توانند به طور موثر قانونگذاری شوند یا خیر.
در آخرین تطبیق ها در روز شنبه، 17 جولای(26تیر) ، سختی استخراج در چهارمین افت متوالی خود 5٪ کاهش یافته است. تطبیق قبلی شاهد بالاترین افت از نظر درصد با کاهش 28 درصدی دو هفته پیش بود. با آخرین افت، سختی استخراج بیت کوین از ژانویه 2020(دی98) کف جدیدی داشته است.

آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 27 تیر 1400؛

بیت کوین همچنان در روند اصلاحی

پس از اینکه بیت کوین روز پنجشنبه اندکی از مرز 33000 دلار فراتر رفت، دوباره روند اصلاح خود را آغاز کرد و در یک روز حدود 2000 دلار از ارزش خود را از دست داد.
جف گاندلاچ(Jeff Gundlach)، مدیر صندوق میلیاردر، روز پنجشنبه در مصاحبه ای با سی ان بی سی در مورد چشم انداز خود برای بیت کوین و دلار آمریکا صحبت کرد.

پرایس اکشن اخیر اتریوم بسیار اندک بوده و از 19 می (29 اردیبهشت) تاکنون به صورت حاشیه ای معامله شده است. در نمودار روزانه، به نظر می رسد اتر (ETH) در حال شکل دادن به یک الگوی مثلث متقارن است که نشان دهنده بلاتکلیفی در کوتاه مدت خواهد بود.