عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

پرسون از افزایش حضور نیازمندان برای تهیه نذورات در گورستان ها گزارش می دهد؛

‎سیل جمعیتی برای بدست آوردن خیرات / بازار داغ گل دزدی در بهشت زهرا(س)

‎بزرگ ترین آرامستان ایران بهشت زهرا(س) تهران است، قبرستانی با وسعت 584 هکتار که از دهه 40 پذیرای اموات پایتخت نشینان شده و این روزها نزدیک به دو میلیون قبر را در دل خود جای داده است.
ویژه‌برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه 12:

همگام با فجر فاطمی در کوچه‌های تاریخ‌ساز انقلاب

شهردار منطقه 12 از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری و جشن‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محلات 14گانه این منطقه تاریخی، هم‌زمان با ایام مبارک ولادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

رییس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان تهران اظهار داشت: افرادی که در خرید جهیزیه مشکل دارند بعضا به خرید لوازم دست دوم و گاها به خرید لوازم استوک که در کف نمایشگاه‌ها یا مغازه‌ها بوده‌اند روی می‌آورند.
اگرچه روز "ولنتاین" در تقویم رسمی کشورمان درج نشده اما چند سالیست که جوانان این جشن غیر بومی را به نحوی برگزار می‌کنند که گویی جشنی ملی است. سال‌های نخستینی که "ولنتاین" به تازگی در بین جوانان رواج یافته بود خرید کادو و صحبت درباره آن نوعی تابو محسوب و مخفیانه انجام می‌شد اما اکنون به وضوح شاهد طراحی‌خاص فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، ارایه تخفیف‌های ویژه برای این روز و استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون مغازه‌ها هستیم.
نرخ فرزندآوری در سطح متوسط و ثروتمند جامعه بسیار پایین آمده است. هر چند که در سالهای اخیر به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی مختلف، بسیار سطح زندگی شان از متوسط به پایین، نزول کرده است.
گرانی و تورم، برای بخشی وسیعی از مردم از کرونا خطرناک‌تر است. آنها حاضر هستند در زمانه کرونا دل به بازار، مترو و اتوبوس بزنند تا درآمدی کسب کنند و شرمنده خانواده خود نشوند.
گزارش پرسون از مدیران بی تفاوت در کردستان؛

مرغ در کردستان دوباره «پر» درآورد/ مدیران منفعل و بازار ملتهب

بازهم افزایش قیمت مرغ در استان کردستان نارضایتی جامعه را به دنبال داشت و هرازچندگاهی نوسان بازار این قلم از کالا در بازار سنندج باعث ایجاد موج های منفی می گردد.

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: زمان واریز سود سهام عدالت سال۹۸ بستگی به فعالیت شرکت‌ها دارد، در صورت انجام اقدامات لازم از سوی شرکت‌های مربوطه، سود سهامداران را تا پایان سال پرداخت می‌کنیم.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت وگو با پرسون؛

انتظار جامعه ایثارگر برای حل مشکلات / نابینایان از خدمات بانکی محروم هستند

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: حدود ۸۰۰ جانباز نابینا در کشور وجود دارد که با مشکلات گوناگونی مواجه هستند، بخشی از مشکلات این افراد در امورات اداری مانند بانک ها و بخشی دیگر در حوزه درمان و نداشتن شغل و مسکن است.
انگار، هر چه بیشتر، بزرگان، برخی را به وحدت و یکپارچگی و اتحاد و همبستگی فرا می خوانند، این برخی، کمتر، اهتمام دارند که گوشِ جان بسپارند.
بیش از یک سال است که در حال تجربه آموزش‌های مجازی هستیم. ارتباطات مجازی، آداب و اصولی دارد.
استفاده از مرگ چهره‌ها در فضای اینستاگرام فقط به هشتگ زدن ختم نمی‌شود. به فاصله کوتاهی از مرگ چهره‌ها، تعداد زیادی صفحه به نام خود آن‌ها یا نزدیکانشان ساخته می‌شود. البته با توجه به اینکه صفحه اینستاگرام چهره‌های معروف تیک آبی دارد و قابل شناسایی است، این روز‌ها ساختن صفحه به نام نزدیکان آن‌ها بیشتر رواج دارد.
شکری خانقاه در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:

برگزاری همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی درهفته آینده

دبیر کل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران گفت: روز سه شنبه، 28 بهمن کل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران با هدف کارآمد کردن نظام ارتباطات وبا امید به استمرار این روند برگزار می شود.
سال قبل حدود 43 هزار بال پرنده در تالاب میانکاله و خلیج گرگان تلف شدند که دامپزشکی علت مرگ آنان را بیماری " بوتولیسم" اعلام کرده بود.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از توقف صید ماهی ترال برای تامین نیازهای معیشت مرزنشینان و حفظ منافع کشور خبر داد.