تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

داروهای ضد قارچ (antifungal drugs) به دلیل وجود قارچ های گوناگون، زیاد بوده و انواع مختلفی دارند. برخی از این داروها بدون نسخه بوده و برخی تجویزی هستند.
شستشوی معده یکی از روش‌های ضدعفونی‌کردن دستگاه گوارش است که پزشک می‌تواند در مواقع ضروری برای تخلیه سریع محتویات معده از آن استفاده کند.
از پوست انار معمولا افراد استفاده نمی‌کنند و آن را دور می ریزند. اما اگر بدانید که پوست انار از چه خواص و فواید فوق العاده‌ای برخوردار است، هرگز این کار را نمی‌کنید.
به واسطه رژیم غذایی های نامناسب و کم تحرکی، چاقی شیوع بیشتری یافته و مطالعات مختلف به تداوم این روند طی سال های پیش رو اشاره دارند.
امروزه مراقبت و بهداشت دهان و دندان یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد، که با دانستن بایدها و نبایدهای در مراقبت از دندانهایمان کمک شایانی در حفظ سلامتی آنها می کنیم.
پیشگیری از بیماری‌های قلبی را می‌توان یکی از مهمترین مسائلی دانست که افراد باید برای زندگی سالم مد نظر داشته باشند و به نظر می‌رسد رژیم غذایی سالم یک روش مناسب است.
بادام یک میان وعده مغزی است که مدت هاست در بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که دو نوع روغن بادام وجود دارد، شیرین و تلخ.
آنوریسم در یک سرخرگ پا باعث نرسیدن خون به مقدار کافی به نقاط مختلف پا می‌شود. در نتیجه پا دچار ضعف و رنگ‌پریدگی می‌شود، یا اینکه متورم شده، رنگ آن به کبودی تغییر می‌کند. امکان دارد یک توده ضربان‌دار در ناحیه کشاله ران یا پشت زانو وجود داشته باشد.
یرقان یا زردی به‌معنی تغییر رنگ و زرد شدن پوست، صلبیه و غشاهای مخاطی ناشی از بالا رفتن بیلی روبین خون است.
محققان کلم قمری را سبزی مناسب برای رژیم کاهش وزن نامیدند. چون کالری کم و فیبر بالایی دارد و حاوی مواد مغذی مفید است. کلم قمری یا کلم سنگ، یک سبزی مقاوم و سالانه است که عمدتاً در کشورهای اروپایی مصرف می‌شود، اگرچه در سال‌های اخیر به سبزیجات اصلی در شمال هند نیز تبدیل شده است.
سازمان آگهی های پرسون