تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

بیشتر شب‌زنده‌دارها می‌گویند چون در روز نمی‌توانند تمرکز کنند، شب را برای انجام کارهایشان ترجیح می‌دهند یا استدلال می‌کنند که بعضی‌ها برای شب‌بیداری ساخته‌ شده‌اند.
افتادگی پلک به فرو افتادن پلک فوقانی در یک یا هر دو چشم اشاره دارد. ممکن است میزان آن کوچک بوده و ممکن است به وضوح، قابل مشاهده باشد. افتادگی پلک می تواند در چشم کودکان و بزرگسالان وجود داشته باشد و معمولا به دلایل مختلفی مانند بالارفتن سن، رخ می دهد.
اغلب افراد با خستگی و کسالت مداوم مواجه هستند و نمی دانند برای درمان آن باید چه کنند، یکی از بهترین روش ها برای رفع کسالت و خستگی مصرف مواد غذایی و تغذیه سالم است.
متخصص طب سنتی گفت: تیروئید‌های ارثی تنها ۲۰ درصد بر بدن افراد تاثیر دارند که قابل درمان هستند و به راحتی از بین می‌روند. کم‌کاری تیروئید به دلیل سردی بدن است و برای کنترل آن باید روزانه ارده و شیره میل کرد.

تحقیقات نشان می‌دهند که استفاده موضعی از برخی اسیدها می‌تواند باعث حساسیت به نور خورشید شود، بنابراین برای محافظت از پوست‌تان حتما هر روز صبح از ضدآفتاب استفاده کنید.
غذاهایی با کلسیم و ویتامین D بالا به‌خصوص برای افزایش تراکم استخوان مفید هستند. اما چندین ماده دیگر نیز نقش مهمی دارند، ازجمله ویتامین C، پتاسیم و منیزیم.
همه ما شنیده‌ایم و می‌دانیم که خواب برای بدن لازم است؛ اما ممکن است با عوارض بی‌خوابی و مضرات کم‌خوابی کمتر آشنا باشیم و ندانیم که آثار خطرناک کمبود خواب می‌تواند همه‌ جنبه‌های زندگی ما را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
یکی از مهم‌ترین عضوهای بدن که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی صورت داشته باشد، ابروها هستند. خوشبختانه راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها ابروها را بالا کشید.
همه افراد هر از گاهی سردرد را تجربه می‌کنند. این سردرد می‌تواند از درد مبهم تا ضربان شدید باشد و دلایل مختلفی برای بروز آن وجود دارد.
کدام یک از عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون مفید هستند؟ عرقیات گیاهی بسیار زیادی وجود دارند که هرکدام نقش مفیدی را در بدن، بر عهده خواهند داشت.
اگرچه ممکن است نتوانید از وقوع یک بیماری فصلی پیشگیری کنید اما تقویت سیستم ایمنی بدن ، یکی از روش ها برای حفاظت از بدن می باشد. تمرکز روی غذاهای مقوی و داشتن یک سبک زندگی سالم می تواند به شما و خانواده تان در حفظ سلامتی بدن کمک کند. موادمغذی نقش مهمی در حفظ سلامت سیستم ایمنی دارند
برای خیلی از مردم پیش می‌آید که صبح‌ها انرژی کافی نداشته باشند و بخواهند تا ساعت‌ها در رخت‌خواب بمانند. آن‌ها همیشه بارها ساعت گوشی خود را خاموش می‌کنند، بالش خود را پشت‌ورو می‌کنند، سرشان را روی قسمت خنک‌تر می‌گذارند و همچنان به خوابیدن ادامه می‌دهند. این کار تأثیر منفی بسیاری روی زندگی می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد به‌خوبی کارهای روزمره را انجام دهید.
در ستون فقرات بدن انسان بین مهره های کمری استخوانی بالشتک ها یا صفحاتی از جنس غضروف قرار دارند که به آنها دیسک گفته می‌شود و واضحا در کمر به آنها دیسک کمر گفته می شود.
چسب جوش روش مناسبی برای انتقال دارو، جلوگیری از کندن جوش و تسریع زمان بهبودی است که برای جوش‌های تکی مناسب‌ است و بهترین زمان استفاده از آن‌ در طول شب است.
باورهای غلط درباره سلامت و زیبایی پوست دهان به دهان می‌چرخند و بین مردم منتقل می‌شوند. بهترین راه برای داشتن پوستی درخشان و سالم این است که به همه باورهای عمومی توجه نکنید و دنبال روش‌هایی باشید که با پوست شما سازگارند.
سازمان آگهی های پرسون