تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

محققان مرکز پروستات ونکوور کانادا، آزمایش خون جدیدی ایجاد کرده‌اند که بینش بی‌سابقه‌ای در مورد ساختار سرطان بیمار ارائه می‌دهد و به‌طور بالقوه به پزشکان امکان می‌دهد گزینه‌های درمانی بهتری را انتخاب کنند تا نتایج بیمار را بهبود می‌بخشد.
استاد عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه، روتا ویروس، ویروسی است که در کودکان دیده می‌شود گفت: علائم اسهال و استفراغ دارد، اما جای نگرانی نیست.
استفاده از پروتئین‌هایی با چربی سالم، مواد غذایی کم قند و کم نمک، خودداری از مصرف غذاهای فرآوری شده و مشروبات الکلی و همین طور روی آوردن به ورزش برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی توصیه می شود.
برای "افزایش قد" در سنین رشد می‌توانید از یک ترکیب گیاهی ساده استفاده کنید.
برای پیشگیری از تشکیل لخته و بروز ترومبوز که برای سلامتی بسیار خطرناک است، باید در تغذیه دقت کنید و مواد غذایی مفیدی که کلسترول را کنترل و جریان خون را روان می‌کنند استفاده کنید.

یک متخصص طب سنتی گفت: خرمالو میوه‌ای مفید برای دستگاه گوارش بوده و آن را تقویت می‌کند.
همانطور که کم آبی برای بدن مضر است مصرف بیش از حد آب نیز عوارض زیادی برای سلامت شما دارد.
به گفته پژوهشگران ویتامین A خوراکی می تواند به عنوان جایگزین ایزوترتینوئین برای مدیریت آکنه شدید استفاده شود، اگرچه مطالعات دقیق تری در این زمینه مورد نیاز است.
ورود به چهل سالگی مشکلات جسمی خود را به همراه دارد؛ مشکلاتی نظیر درد مفاصل خصوصا در زانوها، شانه‌ها و آرنج‌ها که البته بدون درمان هم نیست.
شواهد خوبی وجود دارد که نشان می دهد برخی از داروهای مورد استفاده برای اختلال بیش فعالی معروف به داروهای نورآدرنرژیک، ممکن است به درمان جنبه های کلیدی آلزایمر نیز کمک کنند.
سازمان آگهی های پرسون