تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

غذاهای فراوری‌شده به مغز آسیب می زنند این غذاها اقلامی هستند که شمار اندکی از اجزای کامل و طبیعی دارند و اغلب حاوی رایحه، رنگ و سایر افزودنی‌ها هستند.
استفاده از سرکه سیب تاثیر فوق العاده ای بر لاغری و کاهش وزن دارد اما باید چگونگی مصرف سرکه سیب برای لاغر شدن را بدانید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.
رییس مرکز تحقیقات علوم میکروبی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) بیان کرد: از هر واکسنی برای دز یادآور می‌توان استفاده کرد اما بهتر است واکسن متفاوتی از واکسن قبلی استفاده کنیم تا بدن سطح ایمنی متفاوتی ایجاد کند.
متخصص بیماری‌های استخوان و آسیب‌های ورزشی گفت: نمی‌توان از بروز آسیب‌های ورزشی پیشگیری کرد. اما نوع مواجهه ورزشکاران با این گونه آسیب‌ها بسیار مهم است و تاثیر زیادی بر میزان این آسیب‌ها دارد. یعنی بی‌توجهی بعضی ورزشکاران بعد از آسیب‌های جزئی منجر به جدی شدن و پیشرفت بیشتر آنها خواهد شد.  

مصرف برخی گیاهان دارویی در دوران بارداری و حتی شیردهی خطرناک است. در این مطلب گیاهانی را معرفی می‌کنیم که استفاده از آن‌ها در دوران بارداری ممنوع است.
صبحانه مهمترین وعده ی غذایی است، آقایان دقت کنند که همراه با صبحانه گوجه میل کنند زیرا برای پروستات بسیار مفید است.
محققان گزارش دادند افرادی که از ابتدای مطالعه بیشترین فست‌فود را مصرف می‌کردند به طور متوسط 6 کیلوگرم وزن بیشتر و سایز کمر بزرگ‌تر از افرادی داشتند که کمترین فست‌فود را مصرف می‌کردند.
کمبود ید در زنان باردار از دلایل سقط جنین است که می‌تواند مشکلات بسیاری از جمله ناهنجاری‌های مادرزادی و تولد نوزاد مبتلا به کم کاری تیروئید را افزایش دهد.
یک کاسه بستنی سرد ممکن است راهی عالی برای خنک‌شدن در روزهای گرم تابستان به نظر برسد، اما انرژی لازم برای پردازش چربی‌های اشباع‌شده و قند این خوراکی می‌تواند در واقع دمای مرکزی بدن افراد را افزایش دهد.
سازمان آگهی های پرسون