تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

گاهی اوقات میزان سرفه به قدری است که موجب اذیت شدن فرد می شود .در این خبر به چند راهکار خانگی برای تسکین سرفه پرداخته‌ایم.
آلاینده های مختلف موجود در هوا هر کدام به گونه ای بر هر یک از اعضای بدن تاثیر می گذارند و باعث اختلال در عملکرد مطلوب دستگاه های مختلف بدن می شوند در چنین شرایطی باید قدرت دفاعی بدن در مقابل بیماری ها را افزایش داد.
درحالی که این روز‌ها ماست‌های سرشار از پروبیوتیک به‌عنوان منبع غذایی اصلی برای دریافت پروبیوتیک‌ها مورد توجه مردم جهان قرار گرفته‌اند، اما پنیر‌های چدار، گودا، کوتاژ و... هم حاوی پروبیوتیک‌ها هستند و مقادیر غنی‌شده پروبیوتیک‌ها به بعضی از پنیر‌های دیگر اضافه می‌شوند. پروبیوتیک‌ها می‌توانند تولید اسید‌های چرب زنجیره کوتاه را در بدن افزایش دهند و از این طریق به ارتقای سلامت روده‌ها کمک کنند.
نامش کدو حلوایی است! میوه‌ای با پوست سفت و نارنجی و قیافه گرد و قلمبه. اما نمی‌دانید زیر پوستِ کلفت و نارنجی رنگ این میوه پاییزی چه خبر است. دنیایی از خاصیت در این میوه وجود داره که سلامتی مان را تضمین می‌کند، اما شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که طعم این میوه به مذاق‌تان خوش نیامده، اما با اطمینان می‌گوییم بعد از خواندن این گزارش قطعا سری به میوه فروشی یا تره بار محله تان می‌زنید!
همه شما از خواص سیر آگاهید و می‌دانید سیر یکی از پر خاصیت‌ترین سبزی‌ها به شمار می‌رود. از جمله مصارف سیر به صورت خام، چاشنی در غذاها و ترشی است. اما آیا سیر را با معده‌ خالی میل کرده اید؟ آیا از خواص سیر ناشتا چیزی می‌دانید؟ بی شک خوردن سیر با معده خالی خواص بسیاری دارد.
یافته‌های جدید پژوهشگران نشان می‌دهد، افرادی که غذاهای تندتری مصرف می‌کنند عجول‌تر هستند و ریتم زندگی سریع‌تری دارند. به‌طور کلی مطالعات محققان نشان می‌دهد ارتباط معناداری بین مصرف ادویه و شخصیت افراد وجود دارد.
این روزها سرفه امان بسیاری از ما را بریده، با چند روش خانگی می‌توانید سرفه را درمان کنید. در این مطلب با ۷ درمان خانگی برای سرفه آشنا می‌شوید. همچنین پاسخی برای سوال پرتکرار « برای سرفه خشک چی خوب است؟ » پیدا خواهید کرد.
ارتودنسی دندان یکی از روش های معمول برای ردیف کردن دندان های نامرتب بوده که هدف این است که دندان های خود را دوباره مرتب کنید و در طول زمان لبخندی زیبا و دلنشین خلق نمایید

استیک اسید موجود در سرکه به از بین رفتن قارچ‌هایی که می‌توانند عوارضی مانند بیماری پای ورزشکار یا زرد شدن ناخن‌ها ایجاد کنند کمک می‌کند. همراه ما باشید تا شما را با فواید سرکه سیب برای پاهایتان آشنا کنیم.
آیا شما هم یکی از کسانی هستید که دوست دارید با آرایش وارد سالن‌های ورزشی شوید و بدون پاک کردن آرایش صورت ورزش کنید؟ همه ما می‌خواهیم که در هر شرایطی کاملا زیبا به نظر برسیم، اما ورزش کردن با وجود ترکیبات آرایشی روی پوست صورت واقعا می‌تواند به سلامتی پوست شما آسیب برساند.
سازمان آگهی های پرسون