تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

هرساله در پاییز و زمستان با سرد شدن هوا، احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزای فصلی نیز افزایش می‌یابد. بنابراین لازم است با راهکارهایی سیستم ایمنی بدن را در برابر این بیماری‌ها تقویت کرد.
این دمنوش خوش عطر و طعم برای بسیاری از بیماری ها درمان خوبی می باشد .این نوشیدنی گرم برای تمامی فصول بخصوص پاییز و زمستان بسیار مناسب است. با ادامه این مطلب در مجله پرسون از خواص بی نظیر آن مطلع خواهید شد.
نتایج یک پروژه تحقیقاتی ۵ ساله راز این پدیده را فاش کرده که چرا زنان کمتر از مردان از ایست قلبی جان سالم به در می‌برند.
در این پست سعی شده است بهترین دمنوش ها را به شما آموزش دهیم و نحوه دم کردن و درست کردن آن را نیز به شما مخاطبین همیشه همراه با مجله پرسون آموزش خواهیم داد تا از این دمنوش ها لذت کامل ببرید پرسون طرز تهیه دمنوش برای سرماخوردگی را به شما آموزش می دهد.با ما و رسانه خودتان پرسون همراه ما باشید.
اگر تری گلیسیرید بالا یا هیپرتری گلیسیریدمی برای شما تشخیص داده شده است، احتمالاً رژیم غذایی و عادات ورزشی خود را دوباره ارزیابی کرده اید و به دنبال راه هایی برای سالم تر کردن آنها هستید. برنامه غذایی سالم و افزایش فعالیت بدنی در واقع عوامل مهمی در کاهش سطح تری گلیسیرید شما هستند، اما مقصران شگفت انگیزی نیز وجود دارند که ممکن است در رادار شما نباشند.
تست UBT نوعی تست غیر تهاجمی و سریع برای تشخیص باکتری هلیکو باکتر می‌باشد که امروزه در جوامع مختلف بسیار گسترده شده است.عفونت هلیکوباکتر پیلوری یکی از علل شایع زخم گوارشی است که هم‌اکنون بیش از نیمی از مردم جهان آن را تجربه می‌کنند.

همیشه هنگام در نظر گرفتن درمان های گیاهی برای میگرن احتیاط کنید. قبل از شروع یا توقف هر گونه درمان دارویی یا گیاهی، تصمیم خود را با یک پزشک در میان بگذارید. بسیاری از گیاهان دارویی با سایر داروها تداخل دارند.
مطالعه‌ ای از مجله گوارش ترکیه نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌ تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد. توصیه‌ می شود به منظور جلوگیری از عوارض خطرناک بلعیدن قرص ها بدون آب، همیشه آنها را با حداقل 230 میلی لیتر آب بشویید.
قارچ‌های خوراکی نه‌تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را کاهش می‌دهند، بلکه طبق تحقیقات جدید این مواد غذایی فوق‌العاده می‌توانند با کاهش خطر افسردگی برای سلامت روان افراد نیز مفید باشند.
افزودن ۵۷ گرم بادام به رژیم غذایی روزانه به‌مدت یک ماه باعث افزایش سطح چربی مفید لیپوکین (۱۲،۱۳-DiHOME) در نمونه خون، بلافاصله پس از یک جلسه ورزش شدید می‌شود. برای کسانی که به‌طور منظم ورزش می‌کنند، خوردن هر روز بادام ممکن است روشی ایده‌آل باشد.
روغن کالایی اساسی که این روز‌ها دستخوش تغییر قیمت قابل توجهی شده، ارتباطی مستقیم با سلامتی ما دارد.پزشکان همواره از مصرف چربی‌های حیوانی و اشباع، مانند کره و روغن حیوانی، حذر می‌دهند چراکه با سبک زندگی کم تحرک شهری تناسبی ندارد.
گروهی از محققان دانشگاه آکسفورد دریافتند که عسل نسبت به درمان‌های رایج، درمان بهتری برای تسکین علائم ناشی از عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی، به‌ویژه سرفه است.
اگر جز افرادی هستید که بیشتر روز را به واسطه شغل و فعالیت خود به صورت نشسته می گذرانید در این مطلب همراه شوید زیرا به موضوع ورزش پشت میز نشین ها پرداخته ایم.
سازمان آگهی های پرسون