تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

سرکه در نتیجه یک فرآیند تخمیر طولانی مدت کربوهیدرات‌هایی مانند انگور، سیب‌زمینی، نارگیل، چغندر و سیب به دست می‌آید. سرکه سیب دارویی باستانی برای معالجه بیماری‌های فراوانی از سرماخوردگی تا زخم است. برای آشنایی با خواص سرکه سیب با ما همراه باشید.
تحقیقات جدید نشان می دهد نوجوانانی که از کودکی دچار اختلال خواب (آپنه خواب) بوده اند، در مقایسه با افرادی که هرگز به اختلال خواب مبتلا نشده اند، در معرض خطر فشار خون بالا هستند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان داد که داروهای رایجی که برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود ممکن است خطر ابتلا به سرطان پوست را در افراد ۶۶ ساله و بالاتر افزایش دهد.
آشپزخانه پرسون؛

کیک مرغ

کیک مرغ یک پیش‌غذای خوشمزه و مغذی است و بسیار آسان و سریع تهیه می‌شود و می‌تواند سفره‌ی شما را رنگین‌تر کند. با ما همراه باشید تا طرز تهیه کیک مرغ را به شما آموزش دهیم.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛

یک میلیارد مرگ ناشی از دخانیات تا پایان قرن حاضر

براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت اگر اقدامی برای کنترل و پیشگیری از مصرف دخانیات صورت نگیرد، تا پایان قرن حاضر ۱ میلیارد مرگ ناشی از استعمال مواد دخانی در دنیا رخ خواهد داد.

انواع شربت خاکشیر، معجونی بی نظیر برای مقابله با گرمای جانسوز فصل تابستان است. برای مقابله با گرمازدگی میتوانید این شربت را در خانه تهیه و میل کنید. خاکشیر باید به شکل یخ زده یا همراه خرده یخ مصرف شود، تا تاثیر خنکی آن بر روی بدن عمل کند. در غیر این صورت ملین و اسهال آور است. شربت آب لیمو به همراه خاکشیر نیز از بهترین شربتها برای رفع گرما زدگی است. این شربت به علت داشتن ویتامین C در روزهای گرم و آلوده تابستان بسیار پرطرفدار است.
گنجاندن انواع سبزیجات سالم و تازه در برنامه غذایی روزانه کودک باید انجام پذیرد. فیبرها از ترکیبات مفید موجود در سبزیجات هستند که برای هضم و گوارش غذا لازم بوده و آن را بهبود می­بخشند.
روش‌های مختلفی برای استفاده از عصاره پیاز به عنوان ماسک موی سر وجود دارد. ساده‌ترین این موارد، استفاده از عصاره پیاز به تنهایی است.
دستگاهی جالب و عجیب موسوم به "DentalSlim" به معنای واقعی کلمه دهان افراد را برای کاهش وزن و غذا نخوردن قفل می‌کند.
کلسترول بالا عمدتا به دلیل اضافه وزن، خوردن بیش از حد غذای چرب، ورزش نکردن کافی و همچنین سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی ایجاد می‌شود، اما می‌تواند ارثی هم باشد.
دیابت نوعی بیماری خود ایمنی است که به افزایش سطح قند خون در بدن منتهی می‌شود. با ۷ نوع ماده غذایی می‌توانید به تنظیم قند خون خود کمک کنید.
استرس می‌تواند موها را خاکستری کند و جالب اینکه این روند، قابل برگشت است و یک داوطلب در این مطالعه توانست با رفتن به تعطیلات، ۵تار از موهایش را که بر اثر استرس خاکستری شده بود، به رنگ تیره برگرداند.
به هیچ عنوان اقدام به ترکاندن تاول خونی نکنید، زیرا این موضوع می‌تواند باعث بروز عفونت و نیز باقی ماندن جای زخم شود. بهتر است اجازه دهید این تاول به طور طبیعی خشک شده و تورم آن از بین برود.
سازمان آگهی های پرسون