دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

به گفته کارشناسان، کودکان در ۱۵ ماه گذشته یا حتی بیشتر با عوامل بیماری‌زا برخورد چندانی نداشتند در نتیجه نتوانسته‌اند سیستم ایمنی خود را برای مقابله با موارد مختلف عفونت در پساکرونا آماده کنند.
مدیر روابط‌عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

افدامات ضروری هنگام مشاهده مار چیست؟

مدیر روابط‌عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزایش مشاهده مارها در فصل بهار خبر داد.

خواندن قرآن موجب رفع دلشوره و کسب آرامش می‌شود و خواندن دعاهای مفاتیح الجنان همچون دعای کمیل، دعای ندبه، دعای مکارم الاخلاق، مناجات شعبانیه، زیارت عاشورا، زیارت جامعه کبیر می‌توان از نگرانی‌ها و اضطراب‌ها دور شد.
گاهی فرار بر اساس کنجکاوی و کم تجربگی انجام می‌شود به طوری که دختران اقدام به خیال پردازی می‌کنند که اگر فرار کنند شرایط عالی خواهند داشت.
جک ما، میلیاردر چینی و  بنیانگذار شرکت علی بابا، این روز‌ها مشغول نقاشی است و  زمان زیادی را به این فعالیت اختصاص می‌دهد.
منطقه مرده یا بدون اکسیژن بسیار وسیعی در دریای عرب کشف شده است که بزرگترین نمونه از این مناطق در سرتاسر جهان به شمار می رود.
نتایج یک بررسی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که بدن نوزادان در برابر بیماری کووید-۱۹ واکنش ایمنی قوی‌تری نسبت به سایر گروه‌های سنی نشان می‌دهد.

این زن معتقد است که مژه‌های عجیبش هدیه‌ای از طرف بوداست که زندگی وی را متحول کرده است، زیرا هیچکس در دنیا چنین مژه طبیعی ندارد.
مدرس اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از ویژگی‌های افراد ثروتمند را قدرت شناسایی فرصت‌های پول‌ساز از غیر پول‌ساز بیان کرد و گفت: امروزه فرصت‌های کسب درآمد زیادی وجود دارد، اما الزاما همه آن‌ها قابلیت پول‌سازی را ندارند؛ بنابراین باید فرصت‌های پول‌ساز کشف شوند.
مک گوایر رستورانی در فلوریدا است که به دلیل دکوراسیون خاصش به شهرت رسیده، در دکوراسیون منحصر به فرد این رستوران از حدود ۱۷۵ هزار دلار استفاده شده، اما طبق جدیدترین آمار، اکنون این تعداد به نزدیک دو میلیون دلار رسیده که از سقف این رستوران آویزان شده اند.
جوان تونسی از شهر المتلوی در استان قفصه، جنوب غربی تونس برای جلب توجه به او و اعضای خانواده اش که از بیکاری رنج می‌برند، راهی پیدا نکرد لذا پیامی به هشام المشیشی، نخست وزیر تونس نوشت و برای پیدا کردن راه حلی در این خصوص ابراز امیدواری کرد.
ممکن است قبلاً در مورد وقایع تاریخی داستان‌هایی شنیده باشید و فکر کرده اید که آن‌ها قبلاً رخ داده اند، اما بررسی تاریخ نشان می‌دهد که تعدادی از آن‌ها اصلا رخ نداده است.