دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که قرمز شدن ناگهانی چشم را تجربه کرده باشید و بدون اینکه دلیل آن را بدانید؛ کارشناسان معتقدند که قرمز شدن چشم می تواند نشانه مشکلات دیگری مانند خشکی چشم‌ها، کم خوابی و ... باشد.
محققان در یک مطالعه جدید دریافتند استفاده کودکان از ماسک خطرناک است و پروتکل لزوم استفاده خردسالان از ماسک نیاز به بازنگری دارد.
از قدیم برای انسان‌ها یکی از روش‌های ادای احترام به یک فرد، استفاده از نام او برای نامگذاری پدیده‌های مختلف بوده است و سلبریتی‌های این مقاله به سطحی از شهرت جهانی رسیده‌اند که برای نامگذاری جانداران تازه کشف شده، استفاده شده است.

عضو هیئت علمی گروه روانشناسی بالینی دانشگاه با اشاره به این که استرس زیاد موجب ایجاد اختلال در توجه و تمرکز و کاهش عملکرد داوطلبان در آزمون می‌شود به تبیین راهکارهای موثر برای حفظ آرامش و سلامت روان داوطلبان کنکور پرداخت.

هم اکنون بسیاری برای دیدن این مانکن عجیب و غریب که او را "لا پاسکوالیتا" می نامند به این شهر سرازیر می شوند و هنوز هم کسی از این بابت مطمئن نیست که این مانکن لباس عروس که 75 سال است در ویترین قرار دارد جسد زنی واقعی است یل تنها یک مانکن همانند دیگر مانکن ها در جهان است.
متوسط جهانی سرعت اینترنت موبایل در پنجمین ماه سال‌جاری میلادی به ۵۳/ ۵۴ مگابیت بر ثانیه و متوسط جهانی سرعت اینترنت ثابت نیز به ۱۵/ ۱۰۵ مگابیت بر ثانیه رسیده است.