هرمزگان

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری:

تبدیل قشم به قطب نوآوری ایران با الگو گرفتن از ججو

پروژه تشکیل جزیره نوآوری و فناوری در جنوب کشور در حاشیه نمایشگاه اینوکس کیش، کلید خورد. قرار است از جزیره نوآوری کره‌جنوبی به نام «ججو» به‌عنوان الگو در این بحث استفاده شود.
شهردار بندرعباس در خصوص نورپردازی پل رسالت بیان نمود: این نورپردازی به عنوان بزرگترین نورپردازی ایران در قالب تونل نور است و با 467 متر طول و عرض 13 متر و ارتفاع 6 متر و 230 پایه 4 متری و 1750  متر کابل ریسه نور روی پل رسالت اجرا شده است.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: در راستای صیانت از قانون مدیریت پسماند و حقوق شهروندان، طی یک روز چهار انبار ضایعاتی بزرگ با حکم مقام قضایی پلمب شدند.
6 فقره سند به وسعت 10 هزار و 200 هکتار از زمین های جزیره قشم از سوی رییس کل دادگستری استان هرمزگان به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تعطیلی مدارس در شهرستانهای بندرعباس و حاجی آباد در دو نوبت صبح و عصر در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه به علت احتمال وقوع مجدد زلزله خبر داد.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در بندر شهید رجایی ۲۰۷ دستگاه خودرو وجود دارد که قرار شد اگر تا ۱۰ روز آینده ترخیص نشود متروکه اعلام شود، گفت: ۱۸۶ کانتینر متروکه تا پایان هفته تعیین تکلیف و از محدوده بندر شهید رجایی خارج می‌شود.
بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۴.۶ ریشتری امروز حوالی بندر چارک را لرزاند.
مجتمع تولید مپ سانتریفیوژهای جریان شعاعی، محوری و مختلط در قشم همزمان با هفتمین روز هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.