هرمزگان

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: ظرفیت شیرین سازی آب تنب بزرگ، با نصب واحد دوم و وارد مدار شدن آن به ۲۹۰۰ مترمکعب در شبانه روز افزایش یافت.
آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص با حضور محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از خانواده‌های شهدا در جزیره کیش برگزار شد.
با توجه به عدم شفافیت فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی استان هرمزگان، همواره ابهاماتی بین سهامداران به وجود آمده که اخیراً اعتراض سهامداران تعاون روستایی جغین از توابع شهرستان رودان نسبت به عملکرد این شرکت در حوزه‌های مختلف را به همراه داشته است.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در بخش ترابری سفرهای بین‌المللی، 19 هزار و 286 نفر مسافر به مقصد بنادر کشور امارات متحده عربی جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته است.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی بارش به صورت باران و در مناطق سردسیر و مستعد بارش به شکل برف خواهد بود.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم ۱۴ ساله که با ضربه چاقو به گردن مقتول از صحنه متواری شده بود در شهرستان میناب شناسایی و دستگیر شد.
مقام مسئول "کشتیرانی" با اشاره به هزینه بالاسری ۷۰ دلاری برای حمل سوخت کم‌سولفور به جزیره قشم،گفت:‌ بانکرینگ سلخ قشم کاملا آماده بهره‌برداری بوده و ۱۰۰ درصد مخازن آن پُر است.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشوربا بیان اینکه مناطق آزاد، بهشت سرمایه گذاری ایران است، افزود: گفت: پروژه های عمرانی در مناطق آزاد کشور نسبت به گذشته با سرعت دو برابری در حال انجام است.
دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد و ویژه کشور:

افزایش سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: پروژه های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی آیت الله رئیسی نسبت به گذشته با سرعت دو برابری در حال انجام است.
احمد وحیدی از انجام پیگیری‌هایی برای تقویت خط پروازی بندرعباس به جزیره بوموسی خبر داد و افزود در تلاشیم بتوانیم تعداد پروازهایی روزانه به مقصد جزایر داشته باشیم.
کنترل توزیع سوخت در پمپ بنزین‌های هرمزگان موجب صرفه‌جویی افزون‌بر هشت میلیون لیتر سوخت به ارزش سه هزار میلیارد ریال شد.