معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم

طی حکمی از سوی اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، سرکار خانم صالحه ایرانمنش به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم معرفی شد.
تصویر معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم

به گزارش سایت خبری پرسون از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، با عنایت به مکاتبات صورت گرفته فی مابین مقام عالی وزارت با مشاور محترم رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور مبنی بر اتمام تفاهم نامه شماره 1596159 به علت عدم تحقق نتایج مورد انتظار؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد قشم زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، همچون گذشته احیاء شده و رئیس اداره با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم معرفی می شود.

اسمعیل جهانگیری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در راستای خدمت رسانی ادارات به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مردم شریف جزیره قشم، طی حکمی سرکار خانم صالحه ایرانمنش را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، معرفی کرد.

پیش از این در منطقه آزاد قشم، فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون های مساجد با عنوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با مدیریت مهدی سلامتی هرمزی، مشغول به خدمت رسانی بود.

جمعی از اهالی فرهنگ و هنر قشم نیز چندی قبل در نامه‌ای به وزیر ارشاد، خواستار حفظ ساختار اداره کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم ذیل منطقه آزاد قشم شده بودند.

منبع: فارس

510575