مرکزی

شهردار اراک گفت: زمین‌های موسوم به زعفرانیه و باغات قدیم راه آهن به دلیل سهل انگاری و تامین نکردن آب به وضعیت فعلی درآمده و این موضوع در شورای عالی معماری شهرسازی مطرح شده و این زمین‌ها به محدوده شهری اراک اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۶۰۱ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۴۵۰۷۵ نفر رسیده است.

یادداشت/مدیریت شهری در کلانشهرها نیاز به خلاقیت در حوزه های فرهنگی هنری فناوری و عمرانی دارد که در بسیاری از موارد مورد بی توجهی و فراموشی قرار گرفته است.
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان مرکزی اعلام کرد:

فعالیت بیش از ۱۰۰۰ زن روستایی در صندوق های خرد

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان مرکزی گفت:۱۱۲۰ نفر از زنان روستایی در ۴۰ صندوق اعتبارات خرد شهرستان های استان مرکزی عضویت دارند.

مدیر جهادکشاورزی محلات گفت: ۴۰ میلیارد ریال منابع مالی به‌صورت تسهیلات بانکی پارسال در حوزه افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و بهبود تجهیزات کشت و کار این شهرستان جذب شد.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: ۶۵۲ مورد بازرسی بهداشتی در ایام تعطیلات سال نو با عنوان طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان انجام شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان گفت: ۱۹۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال در قالب ارئه خدمات و تسهیلات در سال گذشته به مددجویان این نهاد حمایتی و نیازمندان دلیجان پرداخت شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی:

بیش از ۱۰۰ آشپزخانه آماده ارائه خدمات به مددجویان در ماه رمضان هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: بالغ بر ۱۰۰ آشپزخانه در استان مرکزی، آماده تهیه افطاری برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام در ماه رمضان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۱۰ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۴۴۴۷۴ نفر رسیده است.

همزمان با پانزدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای و با دستور رییس جمهور، به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس، بهره برداری و رو نمایی از ۱۳۳ دستاورد و پروژه ملی هسته ای انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

۶۳ کارفرمای متخلف استان مرکزی راهی دادگاه شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۶۳ کارفرمای متخلف که اتباع غیرمجاز را سال گذشته به کارگرفته بودند راهی دادگاه شدند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

تهیه دارو در شرایط اپیدمی کرونا، برعهده مراکز درمانی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط اپیدمی منحوس کرونا تهیه هرگونه دارو به عهده مراکز درمانی بوده و در این خصوص افراد فریب پزشکان دروغین را نخورند.