مرکزی

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

زندگی با کرونا باید وظیفه اجتماعی همگانی شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تا زمانی که فرهنگ زندگی کردن با کرونا به عنوان یک وظیفه اجتماعی همگانی در جامعه احساس نشود، سیستم بهداشتی درمانی کار بیشتری را نمی‌تواند در قبال این بیماری انجام دهد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی خبر داد :

آلودگی هوای اراک به ششمین روز رسید

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای کلانشهر اراک، سه‌شنبه برای ششمین روز پیاپی برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار
استاندار مرکزی گفت: اراک با ظرفیت‌های متعدد صنعتی، گردشگری، انسانی و طبیعی است که باید با راهبردهای هدفمند توسعه‌ای و اقدامات برنامه‌محور به کلانشهری برخوردار و مطرح تبدیل شود
به مناسبت ۲۸ مهر ماه روز صدارت امیرکبیر که با نام روز اراک نامگذاری شده است، کلنگ احداث بلک باکس در پارک شهر اراک صبح امروز به زمین زده شد.
در روز اراک کلنگ زنی بلک باکس اراک با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بر زمین زده شد.
فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی:

برقراری امنیت عمومی، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است

فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: برقراری امنیت عمومی از مهمترین اولویتهای نیروی انتظامی است که برای افزایش آن در سطح جامعه و برای تنویر افکار عمومی نیاز به همکاری و تعامل اصحاب رسانه است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک :

پخش گاز ادورانت در شهر اراک شایعه است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انتشار اخبار مبنی بر پخش گاز ادورانت در محوطه این شهر در فضای مجازی به هیچ عنوان صحت ندارد و انتظار است مردم اخبار را تنها از رسانه‌های معتبر دنبال کنند
به بهانه روز جهانی غذا؛

غذاهای بومی استان مرکزی را بشناسیم

در ایران پهناور هر منطقه، دارای غذاها و خوراک های بومی و خاص خود است؛ به بهانه روز جهانی غذا، با خوراک های بومی استان مرکزی آشنا می‌شویم
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حمایت همه‌جانبه از تولید داخلی و پرهیز از خام‌فروشی را کلید توسعه پایدار دانست و گفت: شرایط اقتصادی کشور که دستخوش تحریم‌های ظالمانه آمریکا شده را می‌توان با تولید با کیفیت و صادرات‌محور ساماندهی کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

۱۸۷ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۸۷ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه امسال در ۲ مرحله بین نیازمندان این استان توزیع شد.

با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان مرکزی؛

ساخت مسکن برای محرومان ‌‌شتاب گرفت ‌

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با همکاری ۳ جانبه بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان مدیریت، ساخت مسکن برای محرومان کشور با شتاب در حال انجام است.
سید علی آقازاده ساعاتی پیش در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به توانمندی‌های استان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: بهار امسال پایین‌ترین نرخ بیکاری طی 7 سال گذشته در استان مرکزی بود به طوری که نرخ بیکاری در بهار امسال 6 ونیم درصد بوده و علاوه‌بر اینکه در کشور رتبه نخست را داشتیم در 7 سال اخیر نیز پایین‌ترین نرخ بیکاری را داشتیم.
استاندار مرکزی با بیان این‌که "۱۰ واحد صنفی استان مرکزی به سبب عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهر و موم شدند" گفت: نظارت بر رعایت دستورات بهداشتی در ناوان حمل و نقل عمومی استان مرکزی افزایش می‌یابد
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی؛

دانش آموزان در دفاع مقدس نقش کلیدی و مهمی داشتند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:پیش از شیوع ویروس کرونا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان پاتوق بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان بود و بیش از ۵۰۰۰ فر از این مرکز بازدید کردند.