مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

تهیه دارو در شرایط اپیدمی کرونا، برعهده مراکز درمانی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط اپیدمی منحوس کرونا تهیه هرگونه دارو به عهده مراکز درمانی بوده و در این خصوص افراد فریب پزشکان دروغین را نخورند.

تصویر تهیه دارو در شرایط اپیدمی کرونا، برعهده مراکز درمانی است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، یاسر قربانی تاکید کرد: اخیرا اپیده شده که برخی افراد سودجو و سیاه دل که از هر گونه شرایطی برای منفعت حال خود استفاده می کنند، این بار نیز در مراکز درمانی دست به اقدامی شیادانه زده اند‌.

وی افزود: طبق گزارشات دریافتی، اخیرأ افرادی سودجو و کلاهبردار در تماس با همراهان بیماران، خود را به عنوان پزشک معالج بیمار معروفی می کنند و از آنجایی که بازار دارو در این روز ها بسیار داغ است، با دادن شماره حساب و شماره کارت و دریافت مبالغ هنگفت سعی در اخازی از بیماران و همراهان آنها دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی و معاونین مختلف شبانه روز سعی در تامین تجهیزات و داروهای بیماران کرونایی و سایر بیماران دارد و افرادی که تحت نظر مراکز درمانی بوده، آگاه باشند که تهیه دارو تنها بر عهده مراکز درمانی بوده و در این امر فریب افراد گرگ صفت را نخورند.

قربانی تصریح کرد: بیماران و همراهان محترم در صورت مشاهده هرگونه کلاهبرداری در این امر و موارد مشابه، سریعا موارد را به مسئولین بیمارستان و یا حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک اطلاع دهند تا توسط مراجع قانونی پیگیری شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: تاکید می کنم که تهیه هرگونه دارو تنها و تنها به عهده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده و هیچ زمانی پزشکان و متخصصان و کادر درمانی دلسوز و متعهد چنین اقدام ناشایستی را انجام نمی‌دهند و این کار تنها به دست کلاهبرداران و افراد سنگدل انجام می شود.

281152