مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی:

بیش از ۱۰۰ آشپزخانه آماده ارائه خدمات به مددجویان در ماه رمضان هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: بالغ بر ۱۰۰ آشپزخانه در استان مرکزی، آماده تهیه افطاری برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام در ماه رمضان هستند.

تصویر بیش از ۱۰۰ آشپزخانه آماده ارائه خدمات به مددجویان در ماه رمضان هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، مجید مومنی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون اقدامات این نهاد در ماه رمضان، افزود: ۱۵ آشپزخانه به صورت متمرکز و ۱۰۰ آشپزخانه نیز توسط مراکز نیکوکاری استان برای تهیه غذا گرم در ماه رمضان به منظور انجام این اقدام آماده همکاری هستند.
وی با اشاره به اینکه ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تهیه غذای گرم و اطعام مددجویان زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان هدفگذاری شده است، ابراز کرد: سعی این نهاد خدمت به ولی نعمتان و تسهیل امورات آنها است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۶درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات این نهاد قرار دارند، گفت: ساخت سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان استان آغاز شده که ۲ هزار واحد توسط بنیاد مسکن و یک هزار واحد توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) عملیاتی خواهد شد.
مومنی ادامه داد: ۵۶۷ خانوار مددجو فاقد مسکن، زمین تحویل گرفته‌اند که تا پایان امسال صاحب خانه خواهند شد و ساخت ۲۸۸ واحد مسکونی در مهاجران اراک امسال آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: استاندار مرکزی نیز قول واگذاری ۳۰۰ واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را داده است.
مومنی در پایان یادآور شد: ۱۲۹ خانواده یتیم سه نفره فاقد مسکن برای داشتن مسکن مناسب کارسازی شده است و اکنون ۸۸ واحد مسکونی درحال ساخت وجود دارد.

281645