کرمانشاه

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا قاتل جان 10 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 10 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 908 نفر رسید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 11 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 898 نفر رسید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 12 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 887 نفر رسید.
فرماندار کرمانشاه در گفتگو با پرسون:

شکستگی لوله های آب شرب چند محله کرمانشاه در حال بررسی است

فرماندار کرمانشاه گفت: شکستگی لوله آب شرب در بکی از محلات پیگیری و بر طرف شد؛ اما به فاصله بسیار کمی توسط احدی از شهروندان ساکن خیابان شریعتی- جعفرآباد لوله آب اصلی خودسرانه شکسته شد و با پرسنل درگیر شدند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 10 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 875 نفر رسید.
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی کرمانشاه گفت: دامداران برای حفظ سلامت دام های خود در اسرع وقت، دام‌های خود را علیه بیماری «تب برفکی» واکسینه کنند.


با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

از سامانه جدید پرواز بالگرد‌های هوانیروز کرمانشاه رونمایی شد

آیین رونمایی از سامانه جدید پرواز بالگرد‌های هوانیروز کرمانشاه، با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پایگاه یکم هوانیروز و جمعی از پرسنل این پایگاه برگزار شد.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

جمعه خونین در استان کرمانشاه رقم خورد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 16 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 865  نفر رسید.

سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی برای نخستین بار در سطح بین المللی بعد از 48 ساعت رقابت تنگاتنگ بین  612 تیم از کل جهان روی پلتفرم اختصاصی مرکز به اتمام رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 12 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 246 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

نماز جمعه، این هفته در کرمانشاه برگزار نمی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نماز جمعه، این هفته جهت قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونا، در کرمانشاه برگزار نمی شود

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 227 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

رسالت رسانه بیان حقایق زیبای دین و انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: رسالت رسانه بیان حقایق زیبای دین و انقلاب است و رسانه باید این فضای بصیرت‌افزایی و روشن‌گری را در جامعه ایجاد کند و برای دفاع از حق قلم بزند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 275 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
‍ مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نیکو و شایسته خواهد بود که مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا به شکرانه سلامتی، پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهداء کنند.

استاد دانشگاه و کارشناس حوزه قفقاز با اشاره بر اینکه منطقه قره‌باغ جزو مناطق بحران خیز محسوب می‌شود، گفت: آنچه در قره باغ جریان دارد وضعیت نه جنگ؛ نه صلح و وضعیت آتش‌بسی که وجود دارد به اصطلاح به بحران منجمد را پیدا کرده که هر از چند گاهی این بحران سرباز می کند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 191 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
فرماندار کرمانشاه گفت: دشمنان به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب در بین مردم هستند،  باید با معرفی دستاوردهای نظام جلوی بدبین شدن مردم را بگیریم.