مسابقات دانشگاه رازی کرمانشاه:

سومین دوره مسابقات فتح پرچم با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد

سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی برای نخستین بار در سطح بین المللی بعد از 48 ساعت رقابت تنگاتنگ بین  612 تیم از کل جهان روی پلتفرم اختصاصی مرکز به اتمام رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی امروز پنجشنبه( 8 آبان ماه) برای نخستین بار در سطح بین المللی بعد از 48 ساعت رقابت تنگاتنگ بین 612 تیم از کل جهان روی پلتفرم اختصاصی مرکز به اتمام رسید.

در این مراسم ضمن ارائه آمار و اطلاعات تخصصی در خصوص چالشهای ارائه شده در این مسابقه، برگزیدگان این دوره از مسابقات به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

براساس این گزارش: اجرای مسابقه فوق از «دوشنبه تا چهارشنبه» سه روز متوالی در کرمانشاه ادامه داشت و 103 تیم ایرانی با تعداد 57 چالش‌ ارائه شده، و 1846 فلگ‌های پذیرفته شده اعلام شد.

همچنین پلتفرم بومی این مسابقات که در مرکز آپا دانشگاه رازی تولید شده است، بزودی بصورت عمومی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در 11 حوزه با تعداد چالش‌های ذکرشده ذیل امنیت اندروید: 8، پنهان‌نگاری: 6، جاسوسی محترمانه: 4، تسخیر: 3، رمزنگاری،جرم‌شناسی: 5، امنیت سیستم‌های کنترل صنعتی: 5، امنیت شبکه: 2، مهندسی معکوس: 6، امنیت وب: 6 ارائه گردید.

لازم به ذکر است جوایزی برای تیم های برتر: تیم اول 2.5 میلیون تومان، تیم دوم 2 میلیون تومان، تیم سوم 1.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

209208