رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس‌جمهور و وزرای دولت سیزدهم؛

نگذارید وقت مردم و اسلام، تضییع شود

رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس‌جمهور وکابینه اش گفت: این چهار سال زود تمام می‌شود ، نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و اسلام هست، تضییع بشود از این رو از همه‌ امکانات، زمانی و وقتی استفاده کنید.
رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور دولت سیزدهم اعلام کرد: تحرکات مختلفی برای عملیات کمتر کردن مشارکت در انتخابات صورت گرفت که برخی دانسته و برخی از روی غفلت در آن دست داشتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی طی حکمی، با تنفیذ رأی ملت ایران در انتخابات، جناب حجّت‌‌الاسلام آقای سیّدابراهیم رئیسی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران ۱۲ مردادماه با حضور مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت ریاست جمهوری منصوب خواهد شد.
به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۲ هزار و ۸۲۵ تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
رئیس‌جمهور و هیات وزیران درآخرین دیدار با رهبر معظم انقلاب گزارش 8 ساله دولت را اعلام کرد.
رهبر انقلاب در دیدار هیئت دولت داوزدهم مطرح کرد؛

در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آیندگان باید از تجربه بی‌اعتمادی به غرب استفاده کنند؛ در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد.
رهبری حکیمانه و بی بدیل حضرت آیت الله خامنه ای در راستای هدایت و روشنگری آحاد مردم مومن و ولایی ایران را در پیچ های خطرناک تاریخ از دسیسه و توطئه های دشمنان بد سگال انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را به ساحل نجات و پیشرفت، عمران و آبادانی رهنمون ساخت.