رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت و خانواده شهید سلیمانی بیان کردند: به برکت آن خون عزیز جریان مقاومت امروز پر رونق‌تر و امیدوارتر از دو سال قبل است.
با پذیرش استعفای آیت‌الله جنتی از سوی مقام معظم رهبری ؛

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد

رهبر انقلاب اسلامی با پذیش استعفای آیت الله جنتی، در حکمی حجت‌الاسلام موسی‌پور را به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کردند.
رهبر انقلاب در هامش نامه داود دانش جعفری به ایشان خطاب به رئیس قوه قضائیه تاکید کرده اند: مبادا حکم جائرانه‌ای برای این افراد صادر شود و دقت کنید که اجرای جائرانه هم اتفاق نیفتد.

رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت هفته بسیج؛

بسیجیان می‌توانند در همه مسائل عمومی کشور مشکل‌گشا باشند

فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت هفته بسیج خطاب به آحاد بسیجیان، خاطرنشان کردند: با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان کشور؛

تشویق نخبگان به ترک کشور، خیانت است

رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص وجود عناصر در بعضی از دانشگاه‌ها که جوان‌نخبه را به ترک کشور تشویق می‌کنند، فرمودند: من صریح میگویم این خیانت است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهیدان زنجان اظهار کردند شهادت قله‌ای است که دستیابی به آن بدون اخلاص و ایثار، کار برای مردم، و تلاش برای تحقق عدالت امکان‌پذیر نیست.
هم‌زمان با فرارسیدن ایام میلاد پیامبر اعظم(ص) فعالیت وبسایت هندی و رسانه آذری پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) آغاز شد.