رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

به مناسبت سالروز قیام مردم تبریز؛

فردا رهبر انقلاب سخنرانی می کنند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال۱۳۵۶، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی سخنرانی خواهند کرد.
صفحه اینستاگرامی پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، به مناسبت روز میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، توصیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به فرزندان شهدا را منتشر کرد.
رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام می کنند؛ بنده تقید دارم، یعنی وظیفه میدانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل میکنم.
امام جمعه موقت تهران گفت: دهه فجر مثل عاشورا و غدیر است و باید همه ساله مردم این جشن پیروزی را تکرار کنند تا این جریان فکری عمیق تاریخی به نسل‌های بعد نیز منتقل شود.
رهبر معظم انقلاب در دیداری با اعضای همایش حضرت حمزه‌‌ سیدالشهداء(ع) فرمودند: عزم راسخ و قدرت شناخت، عناصر مهمّ شخصیّت جناب حمزه سیدالشهدا(ع) بود و خواص جامعه برای تولید چنین شخصیت‌هایی‌ همت کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی فرمودند: آیت‌الله صافی گلپایگانی از استوانه‌های حوزه‌ی علمیه قم و از برجستگان علمی و عملی و پرسابقه‌ترین عالم دینی در آن حوزه‌ی مبارک بودند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند: من با دخالت مسئولین دولت و دستگاه‌های دولتی در فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستم، اما با هدایت، نظارت و کمکشان موافقم؛ این کار باید حتماً انجام بگیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اشتباهات محاسباتی آمریکا در دوران مختلف، فرمودند: این محاسبات غلط آمریکا هنوز ادامه دارد و نمونه اش موضوع شهادت شهید سلیمانی است که فکر می کردند با از بین بردن این شهید این حرکت عظیم خاموش می شود و دیدیم که امسال در سالگرد شهادت ایشان این حرکت عظیم اتفاق افتاد.