رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

مهمترین اخبار

به‌فاصله ۵ روز مانده به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان قوه قضاییه با اشاره به تبلیغات انتخاباتی، به کاندیداها توصیه کردند مبادا برای غلبه بر رقیب حرفی بزنند که «دشمن‌پسند» و «دشمن شادکن» باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان ارشد قوه قضاییه با بیان اینکه قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند تاکید کردند: آقایان نامزدها در مباحثات خود از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند.
در پی انتشار نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا دانشجویان غیرایرانیِ دانشگاه ادیان و مذاهب در نامه‌ای از امام خامنه‌ای تشکر کردند.

اکبر نصراللهی استاد علوم ارتباطات در یادداشتی نوشت: افکار عمومی بی‌پناه، هر روز با سونامی اخبار جعلی مورد تعرض قرار می‌گیرند. جدیدترین آن، وایرال شدن ماجرای کذب مصاحبه دکتر محمد صادقی در تلویزیون در مورد سلامتی مقام معظم رهبری است.

آیت اله اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت :جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه و ابتکار امام خمینی(ره)بود و ما هم امروز باید از این میراث گرانبها که تجلی آن، انتخابات است، حفاظت کنیم و با حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب اصلح این میراث گرانقدر را قدردانی کنیم.
همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد؛

محفل ادبی، در سوگ خورشید نشست

براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در محفل ادبی "در سوگ خورشید" گفت: امروزه ایران اسلامی که سمبلی موفق از اداره اجتماع به مدد دین است، مصداق بارزی از خاری در چشم و استخوانی در گلو برای دنیای استکبار است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) تسخیر قله‌های آرزوی کشورهای دیگر در عرصه‌های راهبردی توسط ایران مقتدر و عزیز را تحقق وعده‌های صادق امام و رهبری دانست.
یک کارشناس مسائل سیاسی سوریه‌ای در یادداشتی به ابعاد مختلف نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا و محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی پرداخته است و تاکید می‌کند که محتوای این نامه، پاسخ دندان شکن به کسانی است که پدیده تروریسم را طبق سلیقه و خواسته خود تفسیر می کنند.

آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت:دولت قوانین را باید از مجلس بگیرد، مردم امیدشان به مجلس است و مجلس برای رساندن کشور به اهداف والا نقش بسزایی خواهد داشت و از خداوند برای همه نمایندگان مجلس توفیق خدمت صادقانه و مؤمنانه داریم.
رهبر انقلاب تقویت ارتباطات ایران و سوریه را از لحاظ اینکه دو کشور از ارکان محور مقاومت هستند، مهم ارزیابی کردند و گفتند: هویت ممتاز سوریه که همان مقاومت است از دوران مرحوم حافظ اسد و با پایه‌گذاری «جبهه مقاومت و ایستادگی» شکل گرفت و این هویت همواره به وحدت ملی سوریه نیز کمک کرده است.