رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات صبح امروز تاکید کردند: روز انتخابات، روز ملت ایران است؛ ‌امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند. مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.
رهبر معظم انقلاب گفتند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌های خلاف واقع بود
رهبر معظم انقلاب گفتند: به حرف این کسانی که ترویج می‌کنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمیرویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمی‌کند.
رهبر معظم انقلاب خطاب به رهبران مقاومت فلسطین:

دل‌های ما در صحنه مبارزات شما حاضر است/ پیروزی نهایی را خواهید دید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به رهبران مقاومت فلسطین فرمودند: دل‌های ما در صحنه‌ مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام و استمرار پیروزی‌های شما، دائم است.
پس از پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژیم صهیونیستی، زیاد النَخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی در این نبرد، پیروزی مقاومت فلسطین را به رهبر انقلاب تبریک گفت.