رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات سه هزار و ۴۵۸ تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب موافقت کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: امروز سازمانهای نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج به معنای واقعی کلمه سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.
رهبر انقلاب با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روشها و ابزارهای مختلف، حرکت تبیینی را خنثی‌کننده هجمه‌های تبلیغاتی دانستند.

در تماسی از سوی دفتر مقام معظم رهبری با خانواده علی لندی نوجوان غیور ایذه‌ای، مراتب تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد.
پرسون از رویدادهای سیاسی ایران در هفته گذشته می گوید؛

از طعنه به قالیباف تا سکوت رسانه‌ای روحانی!

در هفته ای که رویدادهای مهمی در سپهر سیاسی کشور اتفاق افتاد، پرسون در بسته خبری هفتگی خود به مهمترین آنها اشاره دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: هفته دفاع مقدس، مزین به نام و یاد شهیدان عالی مقام است. فداکاری مخلصانه‌ آنان و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهّر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد.
مقام معظم رهبری در نامه ای به تیم ملی والیبال؛

پیروزی درخشان تیم ملی والیبال برای ملت ایران بسیار شیرین است

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک کسب مقام نخست سروقامتان والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشتند: پیروزی درخشان تیم ملی والیبال برای ملت ایران بسیار شیرین است.
«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد.