اخبار منتخب استان‌ها

استاندار همدان خبر داد:

تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز

استاندار همدان با بیان اینکه شهرستان تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد گفت:

باید چرایی تداوم این وضعیت در این شهرستان توسط اعضای کمیته اجتماعی و بهداشت درمان آنالیز و کانون آلودگی بررسی شود.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان:

کتاب تاریخ تعزیه همدان چاپ شد

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه کتاب تاریخ تعزیه همدان چاپ شده است، گفت: کتاب «مجلس نامه غم» در ۳۴۸ صفحه، دو فصل، تیراژ ۱۱۰۰ نسخه روانه به چاپ رسیده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج السعاده» روستای دوستدار کتاب بزنج از افتتاح پروژه های فرهنگی و اقتصادی شامل مجتمع فرهنگی چند منظوره، کتابخانه عمومی این روستا و نیز بهره برداری از کارگاه تولید قارچ ویژه بانوان همزمان با هفته دولت خبر داد.
رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه گفت:

احیای ۲۰ معدن غیرفعال در سال جاری/ 13 معدن به چرخه تولید بازگشتند

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد از هدف گذاری در زمینه احیای واحد‌های معدنی در سطح استان محقق شده است، که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه یابد.
آمار مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته در استان؛

روز بدون فوتی/ تاکنون 501 نفر در کرمانشاه جان باختند

سخنگوی کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه تا کنون ۵۰۱ نفر می باشد.

به مناسبت یکم شهریورماه روز پزشک؛

پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران

​پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران همچون فرشتگان نجات بخشی هستند که دردهای جسمانی را با روح بلندشان در سایه لطف خداوند التیام می بخشند.
گزارشی از دفن دختر 15 ساله تا پیرمرد 90 ساله

حال و هوای دفن کرونایی ها

روز پنج شنبه بود. تصمیم داشتم سری به اموات بزنم. حالا یکی از عزیزانم در آرامستان کرونایی ها خفته است.
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت ماهان پنج برنامه پروازی خود را در روزهای یکم، ششم، هفتم، هشتم و سیزدهم شهریورماه در مسیر تهران - بجنورد لغو کرد.
بی تفاوتی مسئولان خراسان شمالی در بازار بی سر و سامان گوشت سفید

آشفتگی بازار مرغ در خراسان شمالی

بازار مرغ در بلاتکلیفی و سردرگمی به سر می برد و با وجود چند مصوبه کارگروه تنظیم بازار، همچنان شرایط نابه سامانی را سپری می کند.
قاچاق نفت سفید از خراسان شمالی، سال گذشته صدرنشین پرونده‌های قاچاق کالا شد و همین امر موجب شد تا مسوولان استان نسبت به ریشه‌یابی این معضل که تا پیش از این در این خطه کمتر دیده شده بود، به تکاپو بیفتند.
آمار مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان ۱ قربانی دیگر را گرفت/ تاکنون 501 نفر جان باختند

سخنگوی کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه استان کرمانشاه گفت: با فوت ۱ نفر دیگر طی شبانه روز گذشته، تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه به ۵۰۱ نفر رسید.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان:

خبرنگاران نقش زیادی در سلامتی جامعه دارند

احمدباقری مقدم، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران نقش زیادی در ارتقای سلامتی جامعه دارند، اصفهان را از استان های پیشرو در انعکاس رویدادهای ورزشی عنوان کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال با شیوع ویروس کرونا در ماه محرم نذر اقلام بهداشتی برای مصرف هیئت‌ها و مناطق حاشیه شهر استفاده می شود.
مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه فردا در تمام شهرهای استان، در ۲۱ نقطه برگزار می‌شود.گفت: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه فردا در تمام شهرهای استان، در ۲۱ نقطه برگزار می‌شود.
پلیس در پی عامل یا عاملان جنایت هولناک

معمای جسد کشف شده در بجنورد

هویت جسد زنی حداقل 25 ساله که سال گذشته درون چاهی در بجنورد کشف شد هنوز مشخص نشده است و دستگاه قضایی و پلیس آگاهی خراسان شمالی با استفاده از نمونه DNA مقتول در پی کشف راز هویت این جسد و شناسایی متهم یا متهمان این جنایت هولناک هستند.
سازمان آگهی های پرسون