فرمانده سپاه استان زنجان:

۶ هزار و ۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه استان زنجان از اجرای ۶ هزار و ۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد.
تصویر ۶ هزار و ۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان هفته دفاع مقدس را جزو ایام الله و روز‌های ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید این حماسه بزرگ که با ایثارگری‌ها، شهادت و جانفشانی رزمندگان اسلام رخ داده به مردم و به خصوص نسل جوان منتقل شود.

او افزود: باید به رسالت خود در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت جهادگونه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه استان زنجان از برگزاری ۶ هزار و ۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره بزرگ شهدای ارتش، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی، دیدار با خانواده شهیدان، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی و مذهبی، آغاز شده و رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه هم از برنامه‌های مهم سپاه استان زنجان در هفته دفاع مقدس است.

کرمی از برگزاری ۳۰۰ مسابقه فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در زنجان خبر داد و افزود: افتتاح ۱۷ پروژه آبرسانی و خانه محروم، تولید و پخش برنامه‌های مختلف، یادواره شهدای روحانیت در هفته دفاع مقدس در استان زنجان برگزار می‌شود.

او از توزیع یک میلیون و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: با آغاز طرح شهید سلیمانی رزمایش کمک مومنانه هوشمند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان بااشاره به جمع‌آوری ۵۱۰ هزار سند از دوران دفاع مقدس استان زنجان، گفت: اسناد دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید به عنوان سرمایه برای آینده حفظ شوند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها برای خاموش کردن صدای انقلاب متحد شده و صدام را وارد جنگ با ایران در قالب جنگ جهانی در جغرافیای کوچک کردند که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با پشتیبانی سیاسی، اقتصادی و مالی از صدام حمایت می‌کردند.

سردار کرمی از چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خبر داد و گفت: هزاران اسناد از نقش رزمندگان استان زنجان جمع‌آوری شده و برخی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان مأموریت داشته و برخی‌ نیز در آستانه کنگره باید فعال شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

351570