اخبار منتخب استان‌ها

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه  از ۲۴هزار و ۶۹۱ ماموریت در پنج ماهه سال جاری خبر داد و افزود: تصادفات بین شهری۳هزار و ۳۶۷مورد، خدمات شهری غیر تصادفی از قبیل ( تنگی نفس، قلبی، ریوی و..) ۱۶هزار و۸۸۲ مورد، تصادف جاده ای هزار و۷۸۲ مورد، غیر تصادفی دو هزار و ۶۶۰ مورد و اورژانس هوایی ۳۹ پرواز به مناطق صعب العبور با همکاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه داشته است.

مسئول ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از نیمه شهریور تا کنون۱۴ کارگاه آموزشی_ترویجی توسعه کشت دانه روغنی کلزا در این شهرستان برگزار شده است و برگزاری کلاس ها تا نیمه مهر ماه نیز ادامه دارد.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: سازمان الکترونیک منجر به نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان می باشد و  با استفاده از سازمان الکترونیک می‌توان نظارت مناسبی روی بیمه‌شده‌ها و رفتارشناسی آنها انجام داد و برای این موضوع باید داده‌ها و اطلاعات درست در اختیار بیمه‌ها قرار بگیرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان:

پاکبانان واکسیناسیون می شوند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه پاکبان‌ها به دلیل اینکه در معرض انواع آلودگی‌های محیطی و شغلی هستند واکسیناسیون می شوند، گفت: حفظ سلامتی پاکبانان جزء اولویت‌های ما است.
پرسون تقلب با برندهای خارجی را در بجنورد بررسی می کند

سوال بی پاسخ روی «جعبه» برخی کالاها

کیفیت پایین برخی تولیدات در کنار ترویج سبک متفاوتی از پوشش، تب خرید پوشاک مارک دار خارجی را بالا برده است. همین تغییر تقاضا دلیلی شده تا برندهای معروف و خارجی مشتریان زیادی در بازار داشته باشند.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز خبر داد؛

بهره برداری از 2 پارکینگ طبقاتی در شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به بهره برداری از پارکینگهای طبقاتی سرای نور و حضرتی خبر داد کرد و افزود: در حال حاضر این دو پروژه مراحل پایانی و تکمیلی خود را طی می کنند و در صدد هستیم پس از انجام برخی عملیات باقی مانده نظیر نصب علائم، تابلوها و تجهیزات مورد نیاز، به زودی به بهره برداری برسند.
دادستان عمومی و انقلاب شیروان با اشاره به چند حادثه واژگونی و سقوط وسایل نقلیه به رودخانه چایلق به شهردار هشدار داد.
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری  اصفهان:

ارتقا سواد رسانه مردم در شرایط کرونا یک ضرورت است

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان از ضرورت ارتقا سواد رسانه ای مردم در شرایط کرونا خبر داد و افزود:  با پلیس فتا در قالب یک‌همکاری دو طرفه طرحی در سطح شهر دنبال هستیم که به سوالات و ابهامات ذهنی مردم در حوزه سواد رسانه پاسخ دهیم.
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان خبر داد؛

پرداخت نسخ الکترونیکی پزشکان تا مردادماه

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: همه نسخ الکترونیکی استان همدان که توسط پزشکان تجویز شده تا مردادماه امسال پرداخت شده است.
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس:

بازار سرمایه بهترین مکان برای شکوفایی اقتصاد و اشتغال است

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس گفت: امروز بهترین مکانی که می تواند به بهبود کسب و کار، ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد کمک کند بازار سرمایه و به خصوص بازار بورس اوراق بهادار است.
سرپرست واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان خبر داد؛

برداشت ذرت علوفه از سطح 600 هکتار از اراضی این شهرستان

سرپرست واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان اظهار کرد : برداشت ذرت از سطح 600 هکتار از اراضی زیر کشت ذرت علوفه ای در شهرستان ارسنجان از اواخر مرداد ماه آغاز وتا اوایل آبانماه ادامه دارد.
معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان:

ممنوعیت چیدن بنه تا قبل از 15مهرماه درجنگل های ارسنجان

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان گفت: مصرف خانوار و فروش بنه از ۱۵ مهرماه به بعد آغاز می گردد و هرگونه برداشت قبل از این تاریخ ممنوع و غیرقانونی است
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

برداشت پیازنشایی درمرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از آغاز برداشت پیازسفید نشایی از150 هکتار از مزارع پیاز در این شهرستان خبر داد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ؛

اوج گیری دوباره کرونا جان 6 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 6 هم استانی دیگر بر اثر کرونا و تشخیص قطعی این بیمای جان خود را از دست دادند که ۵ نفر از این عزیزان در شهرستان کرمانشاه و یک نفر از شهرستان اسلام غرب است.

در رویداد نقاشی کودکان آسیایی صورت گرفت؛

کسب 2 جایزه و یک دیپلم افتخار توسط کودکان کرمانشاهی

یک جایزه دوم، یک جایزه سوم و یک دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.